Gå til innhold

[Løst] Windows 7 Enterprise iso?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svaret Uderzo men ingen av Enterprise linkene er aktive.. De går rett til en Windows 8 side..

Vet at det egentlig skal være mulig å ta bort ei.cfg filen i iso filen for å kunne velge versjon når du installerer men det gjelder ikke for enterprise versjonen.

Lenke til kommentar

Skulle jo tro at en som sitter på en lovlig Enterprise nøkkel også har tilgang på Enterprise .iso filen.

Siden Enterprise aldri har blitt (eller vil bli) solgt til privatpersoner så er det ikke så enkelt å laste ned disse filene.

Det beste rådet er vel å spørre den som har gitt deg Enterprise nøkkelen om de også kan gi deg tilgang til .iso filen.

Lenke til kommentar

Ja man skulle kanskje tro at man har tilgang til enterprise iso filen, men det har jeg som sagt ikke... Dette er et lite selskap med 3 ansatte som kjøpte enterprise versjonen for mange år siden. Hadde jeg funnet DVD`n som fulgte med hadde dette ikke vært et problem.

Lenke til kommentar

Det har du rett i, det vil ta tid.

Om du kan vise meg via VAMT at du har en gyldig MAK nøkkel til Enterprise så skal jeg fikse slik at du får lastet ned Enterprise, norsk versjon i den bit versjonen du trenger.

Post et bilde av vamt, husk å skjule nøkkelen...

100313vamt1.jpg

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har hørt noe mer fra Trådstarter så går jeg ut i fra at han ikke satt på en ekte lisens. Hørtes veldig rart ut at et lite selskap med tre ansatte kjøper Enterprise versjonen. Det ville være mye billigere å kjøpt andre lisenser.

Lenke til kommentar

Vent nå litt.. Den konklusjonen kom litt for fort, grunnen til at jeg ikke svarte var at det er søndag morgen.. Jeg er enig med deg og at det er rart å sitte på en enterprise avtale når dem er tre, men når avtalen ble kjøpt var de ganske mange flere.

Siden jeg uansett skulle bevise det, bestemte meg for å følge ditt råd om å ta det direkte med microsoft og det var lurt. De har live chat og var veldig behjelpelig. Den finner du her: http://support.microsoft.com/ og velg get live help.

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis tilgang til alt av .iso filer fra Microsoft via mine Technet/MSDN/MSDNAA og DreamSpark kontoer.

Tenker fortsatt mitt siden du ikke kan dokumentere via VAMT at du har en gyldig Enterprise lisens, og heller ikke kan fortelle detaljer om hvordan Microsoft løste dette problemet på en søndag.

Men du får ha lykke til med Enterprise versjonen din.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...