pakini Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Vi venteren liten en i Juni, men har en samboer somm desverre ikke er lysten på sex pga graviditet... Kjenner det plager meg litt, jeg har behov for nærhet, men han rører ikke magen eller pupper..... Så å si ingenting..... Og føler no det sårer meg, trenger ikke nøvendigvis sex, men nærhet............. Er det så avskyelig med graviditet? Lenke til kommentar
exonum Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei. Jeg tror du kan slappe helt av jeg, ift. om han syns at det er avskyelig. Nå er det antageligvis ingen her som kjenner din mann, men jeg tror nok at han bare er usikker. Usikker på hva som gjør vondt, og hva som ikke gjør det. Usikker på hvor grensen går for deg mens du er gravid. Og kanskje han ikke er så lysten på å oppleve din potensielle "hormonelle vrede" ved å trå feil! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) For meg var det en KRAFTIG turn-off, mtp. sex i alle fall. Kos og nærhet var vel minst som normalt, Endret 9. mars 2013 av Leo_ Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skulle ha bytta han ut med meg da. Da kona mi var gravid fikk jeg ikke lov til å røre noe som helst. Gikk meg seriøst på nervene. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kanskje han er redd for å skade fosteret? Prat med han, obv Lenke til kommentar
pakini Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Harprøvd å snakke med han, sier bare at han syns ikke noe om gravide damer.. Men jeg trenger jo ikke bare sex, nærhet for meg er jo ends viktigere....... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Harprøvd å snakke med han, sier bare at han syns ikke noe om gravide damer.. Men jeg trenger jo ikke bare sex, nærhet for meg er jo ends viktigere....... Jeg tror ikke du skal bebreide ham for at han ikke synes om gravide damer. Det er nok ikke noe han bevisst har valgt, og jeg kan på noen områder forstå ham. Kanskje forklar for han at du ikke er ute etter sex, men trenger en del nærhet og intimitet likevel? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg kommer aldri til å forstå egoismen som gjør at mennesker ikke bryr seg om partneren sine lyster (og følelser). 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg kommer aldri til å forstå egoismen som gjør at mennesker ikke bryr seg om partneren sine lyster (og følelser). Det at de har lyst eller det at de IKKE har lyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg