h0axie Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Heisann! Skal ha meg en ny gaming bærbar! Orker ikke svi av umenneskelige summer, men tenkte å anskaffe meg en pc som fungerer bra til gaming, og samtidig er noe rimelig. Tenkte på Kunshan P150E; den ligger ute m rabatt til ca. 13k nå. Noen som kan anbefale noe andre ifht den eller anbefaler den i sin helhet? Drømmen hadde jo vært å hatt ett råskinn som ikke veide alt formye, men det er vel for mye forlangt mtp at man trenger vifter til godt utstyr:-) I bunn og grunn: Trenger en kjapp avklaring. Er Kunshan P150E Det beste man får til den prisen (rabattert pris) 13k altså, idag? Så på Asus g75vw, og MSI GX60 også, men leste noen reviews og ser ut som multicom sin kommer best ut? Ser iallefall budsjettet mitt der. Trenger ikke gå off-topic i at man må opp i pris for å få et råskinn av en bærbar. Jeg trenger ikke en alienware til 30tusen, jeg trenger et råskinn til 13k. :-.) På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Til den prisen så er p150e beste valget både ytelsesmessig og kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ikke mye å lure på. De eneste laptopene som yter bedre til spilling enn den der, er Alienware M18x og Multicom Kunshan P370 med 2 stk. GTX 680M (SLI). Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Helt klart P150E, ta en titt på P150E tråden her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå