y tho Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kjøpte for en stund siden det nyeste Medal of Honor Warfighter: Limited Edition i håp om å få med Map Packs og litt forskjellig andre ting. Kommer hjem installerer og forstår ikke hvorfor jeg ikke kan joine de serverne med map packs. Kontakter EA og får da vite at jeg har fått en standard kode. Driver da å snakker med gamestop som sier at jeg skal dra til nærmeste lokal butikk å får vite at jeg må kontakte der jeg kjøpte den. (Stavanger, bor I Oslo) Ringer Gamestop i Stavanger der jeg kjøpte det og får vite at dette ikke er mulig. Er ikke dette noe gamestop burde/må fikse opp i? Vil gjerne vite hva dere har med mening om butikker som selger feil kopier av spill. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Om du har kvitering som sier limited edition ( Noe de ofte gjør siden det er et annet produkt en vanlig ) så skal du ha det du betalte for , Jeg trur også at limited edition er litt dyrere og det ser du også på kviteringen , Men de er utrolige strenge med tanke på at du allerede har aktivert koden og brukt spillet så tviler jeg på at du får krangla deg til et nytt spill siden den koden får de ikke tilbake og er ikke brukbar mer en 1 gang. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Om du har kvitering som sier limited edition ( Noe de ofte gjør siden det er et annet produkt en vanlig ) så skal du ha det du betalte for , Jeg trur også at limited edition er litt dyrere og det ser du også på kviteringen , Men de er utrolige strenge med tanke på at du allerede har aktivert koden og brukt spillet så tviler jeg på at du får krangla deg til et nytt spill siden den koden får de ikke tilbake og er ikke brukbar mer en 1 gang. Det var det jeg fikk vite,.. Men litt surt når jeg ikke kan ANE om koden er Limited eller Stanard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå