G-Man™ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har en telefon som skal på reparasjon, og skal inn til Delta Service Drammen. Har skrevet ut ordreseddel, og returetikett som jeg mottok på e-post, men lurer på en ting. Kan den returetiketten brettes rundt pakken? Den er tross alt i A4 størrelse, og synes det blir teit med en så stor pakke for en så liten telefon Eller er det mulig å forminske returetiketten før jeg sender, så jeg får den på en mindre eske? Lenke til kommentar
JonatanS Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har en telefon som skal på reparasjon, og skal inn til Delta Service Drammen. Har skrevet ut ordreseddel, og returetikett som jeg mottok på e-post, men lurer på en ting. Kan den returetiketten brettes rundt pakken? Den er tross alt i A4 størrelse, og synes det blir teit med en så stor pakke for en så liten telefon Eller er det mulig å forminske returetiketten før jeg sender, så jeg får den på en mindre eske? Det er ikke noe problem. Jeg jobber på serviceavdeling og sender inn mange telefoner til deltaservice hver uke. Jeg pleier å brette arket på midten og rulle det rundt telefonen slik at navn og servicenr er synlig uten at man trenger å brette ut arket. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Den er grei. Hva med den som skal på selve pakken da?. Like stor den også Lenke til kommentar
JonatanS Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Utenpå pakken bruker vi bare en vanlig 2R lapp fra posten, men så har vi mange telefoner i hver pakke også. De ser jo servicebilaget når de åpner pakken, så det eneste som er viktig utenpå pakken må vel være at strekkoden er lett å scanne for posten. De vil kanskje ha referanse til servicenr utenpå pakken også for å få den raskere til riktig avdeling, men om den blir brettet kan ikke det gjøre noe. Det viktigste er at den kommer frem til dem med posten i god stand. Pakk den godt inn og merk pakken godt for posten. Deltaservice bruker jo bare det som er inni pakken uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå