R1ncewind Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sånn at jeg får samme lyden i stua og på badet hvor ipaden min er koblet til et docking musikkanlegg. er dette mulig? og i såfall, hvordan kan jeg fikse dette? har prøvd å lest litt og funnet ut at det er noe som heter upnp, dlna.. men får ikke noe av dette til å funke. er ikke så flink til sånne ting. håper noen her kan hjelpe meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det eneste Windows-programmet jeg vet om som støtter Airplay er Airfoil. Jeg har fått sendt lyd fra min stasjonære Windows-maskin til Airport Express med den iallefall. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Virker supert med tipset fra ilpostino. Installer Airfoil på PC'en og Airfoil Speakers appen på iPaden (eller mobilen), Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 dette fungerer. men ikke helt det jeg er ute etter... med airfoil må man velge ett program som lydkilde, og dermed er "primær lyddriver" ikke ett av valgene.. hvis jeg setter kilden til f.eks. winamp kommer alt jeg spiller på winamp på begge rommene, men hvis jeg da skrur av winamp og starter et annet program, for eksempel ett spill, kommer ikke lyden fra dette til ipaden uten at jeg går inn i pc programmet og forandrer lydkilde. det jeg er ute etter er et program som fungerer med all lyd jeg spiller av på datamaskinen. takk for hjelpen allikevel ^__^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå