Kaiz3r Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei. Jeg holder på å bygge en ny datamaskin med følgende komponenter: - Asus Maximus V Gene - Intel i5 3570k prosessor - Noctua NH-D14 CPU Kjøler - 2x Sapphire 7970 vapor-x - Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB - Western Digital 2TB Green 3,5", SATA - Intel SSD 520 series 240 GB - Lian Li PC-P50BSCAND, Miditower, Sort Jeg har en Chieftec 750W (cft-750-14CS) tilgjengelig, men så vidt jeg skjønner er dette ikke helt nok til å drive en CFX- løsning. Hvilken PSU vil dere anbefale for meg? Hvilket merke og antall watt vil være gunstig dersom jeg skulle finne på å legge til vannkjøling 2-3 i fremtiden? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Nå er det veldig avhengig av budjsettet ditt, men du har ikke jo akkurat spart på de andre komponentene. Du kan alltids prøve med Chieftec PSU'en din først, selv om den kanskje mangler litt juice på 12V etc. Om penger ikke er et stort issue: http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Midrange og god: http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Endret 9. mars 2013 av fflex Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Vil "anbefale" Corsair 860 over 860i, siden jeg har lest at 860i har hatt litt flere problemer enn 860. Har ikke prøvd noen av dem, men skal selv kjøpe en 860 til min neste build. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Så strømforsyninger går hovedsakelig i Corsair? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Stort sett går det i Corsair ja - AXi-serien er rebranda Flextronics-PSUer slik jeg har skjønt det, og AX er Seasonic-baserte. Dog er det ikke sagt at det kun er Corsair som har gode PSUer der ute Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Corsair har mange fine PSU'er, men det betyr jo ikke at andre produsenter også lager gode forsyninger. Selv har jeg hatt en Cooler Master Silent Pro 1000W i flere år nå, og den har aldri skuffet meg. Stille og stabil. Men kan godt tenkes at en Corsair AX vil være et godt valg i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå