Gjest medlem-296073 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 hvor finner jeg denne instillingen på mac? fant den en gang, men aldri funnet den igjen. først er det en globus på toppen ( internett) og deretter linkes ned til ruteren / intern internett. bilde: Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 hvor finner jeg denne instillingen på mac? fant den en gang, men aldri funnet den igjen. først er det en globus på toppen ( internett) og deretter linkes ned til ruteren / intern internett. bilde: Bare lurerer: Hva skal man med det? Er det noen spesiell instilling? Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Bare lurerer: Hva skal man med det? Er det noen spesiell instilling? Nei det er ikke en spesiell innstilling, men whiteangel95 syns den så fin ut og vil finne den igjen så han kan se på den. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Nei det er ikke en spesiell innstilling, men whiteangel95 syns den så fin ut og vil finne den igjen så han kan se på den. Vet ikke om det var ironisk ment eller ikke. Endret 12. mars 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Vet ikke om det var ironisk ment eller ikke. (Noen mennekser liker å stirre på ting) Når noen først får øynene sine på en globus med en intern internett under, så bare blir de helt i ekstase. 1 Lenke til kommentar
Las84 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Airport-verktøy finner du det. Søk i Spotlight. (cmd + spacebar) Er bare noen som må kødde istede for å svare på det en lurer på. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Airport-verktøy finner du det. Søk i Spotlight. (cmd + spacebar) Er bare noen som må kødde istede for å svare på det en lurer på. Beklager hvis du tror jeg tullet eller han andre, men jeg spurte det første spørsmålet fordi det kan gjøre det lettere å finne ut hva han lette etter Lenke til kommentar
Gjest medlem-296073 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 den er noe til ruteren, som man igjen kan gå innpå innstillinger som feks legge inn mac-adresser som får tilgang ved angitte tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå