Gå til innhold

Er det noe tull med proshop.no eller er de bare billige

Anbefalte innlegg

Det er Acer sin, har sett dette på et annet produkt i det siste også, men det fikses ganske raskt. Er ikke bare disse som kan rote. Flere andre nettbutikker som gjør feil. Dette skal jo seff ikke skje, viktig å være påpasselig uansett.

Det kan være de hadde regnet ut at den skulle vært på lager og da går det automatisk i systemet, tar nok noen dager så retter de til den nye datoen som må gjøres manuelt, har hatt samme greien.

Noen som vet om Amazone har tenkt å begynne med elektronikk i Norge?

sendte dem mail med engang jeg fant feilen. den burde vært rettet ganske kjapt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg bestilte en SSD fra Proshop på en lørdag som var merket som , og fikk den på en onsdag 12 dager senere. Det artige er at jeg samtidig bestilte et monteringssett til laptopen min fra Australia, som faktisk kom raskere enn SSDen :)

Alt i alt så er jeg fornøyd. Jeg sparte noen hundrelapper sammenlignet med andre butikker, mot at jeg var tålmodig. Jeg mener å huske at det sto at lageret deres ligger i Danmark, og at man derfor må forvente litt lengre leveringstider enn andre butikker med lokale lagre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag bestilte jeg meg Logitech G930 headset og Steelseries G6 v2 tastatur fra proshop.no.

Sparer 600kr på dette sammenlignet med komplett om dette kjøpet går i boks.

Heller spare 600 og vente noen dager ekstra spør du meg. Ikke noe stress.

Lenke til kommentar

Allerede kl 14:37 har posten fått melding fra Proshop om at en sending kommer. Virker lovende så langt!

EDIT: Bestilte i dag kl 8.

EDIT: Bestilte mandags morgen, og nå er pakken fremme. Gikk smertefritt, bare utstyre virker :)

Endret av Swendsen
Lenke til kommentar

Liker ikke at det er ventetid på over 2 arbeidsdager når jeg bestiller noe som "var på lager".

2 hele dager? Omg, verdens undergang!

Bestillte mediaspiller til bilen og et par minnepenner. Venta en ukes tid, men summen jeg sparte på spilleren kontra andre bilstereonettbutikker, var vel verdt ventinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...