kjeLL// Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Det er Acer sin, har sett dette på et annet produkt i det siste også, men det fikses ganske raskt. Er ikke bare disse som kan rote. Flere andre nettbutikker som gjør feil. Dette skal jo seff ikke skje, viktig å være påpasselig uansett. Det kan være de hadde regnet ut at den skulle vært på lager og da går det automatisk i systemet, tar nok noen dager så retter de til den nye datoen som må gjøres manuelt, har hatt samme greien. Noen som vet om Amazone har tenkt å begynne med elektronikk i Norge? sendte dem mail med engang jeg fant feilen. den burde vært rettet ganske kjapt. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Bestilte 3 varer hos dem, de gadd ikke sende varene etter 3 virkedager selv om alle var på lager i følge kontosidene hos dem. Avbestilte like godt, virker ikke som de hadde interesse av å levere varene til meg. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Har bestillt PC og server deler fra Proshop 8 ganger for over 20 000 kroner. Aldri hatt noe problem. Heller ikke når jeg har benyttet meg av angrerett. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Slik så min status ut på kontosidene og status var "behandles" uten at noe mer skjedde. Endret 17. mars 2013 av OC-Freak Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Liker ikke at det er ventetid på over 2 arbeidsdager når jeg bestiller noe som "var på lager". Vilka "rättigheter" är det du är ute efter då? Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg bestilte en SSD fra Proshop på en lørdag som var merket som , og fikk den på en onsdag 12 dager senere. Det artige er at jeg samtidig bestilte et monteringssett til laptopen min fra Australia, som faktisk kom raskere enn SSDen Alt i alt så er jeg fornøyd. Jeg sparte noen hundrelapper sammenlignet med andre butikker, mot at jeg var tålmodig. Jeg mener å huske at det sto at lageret deres ligger i Danmark, og at man derfor må forvente litt lengre leveringstider enn andre butikker med lokale lagre. Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 I dag bestilte jeg meg Logitech G930 headset og Steelseries G6 v2 tastatur fra proshop.no. Sparer 600kr på dette sammenlignet med komplett om dette kjøpet går i boks. Heller spare 600 og vente noen dager ekstra spør du meg. Ikke noe stress. Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Allerede kl 14:37 har posten fått melding fra Proshop om at en sending kommer. Virker lovende så langt! EDIT: Bestilte i dag kl 8. EDIT: Bestilte mandags morgen, og nå er pakken fremme. Gikk smertefritt, bare utstyre virker Endret 17. april 2013 av Swendsen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Liker ikke at det er ventetid på over 2 arbeidsdager når jeg bestiller noe som "var på lager". 2 hele dager? Omg, verdens undergang! Bestillte mediaspiller til bilen og et par minnepenner. Venta en ukes tid, men summen jeg sparte på spilleren kontra andre bilstereonettbutikker, var vel verdt ventinga. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Og plutselig leste ikke Caddy postene lengre Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Vilka "rättigheter" är det du är ute efter då? mackanz: Umad? "Hvilke "rettigheter" er du ute etter da?" Jo.. Jeg gjorde det.. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 1-2 dager er ideelt. 2,5 uker på lagervarer derimot, og så er de på lager når jeg spør etter hvor de blir av og de sier de ikke er på lager. Så vidt jeg ser, så er post #15 fortsatt oppe. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://www.proshop.no/Hovedkort/ASUS-Sabeltann-Z77-2328044.html Sabeltann Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 HAHAHAHAHA!!! Jeg snøftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå