Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Tottenham

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Synes allikevel ikke det går an å si at dommeren gjorde feil når han blåste. Dessverre. Skjønner ikke helt hva Defoe driver med der. Og det var vel en del risikable pasninger på egen banehalvdel i dag. Er jo fint når det går og sånt, men det er fryktelig unødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig tap, helt latterlig.

Etter 2-1 skåringen så er Liverpool tannløse og klarer ikke å skape en ting uten hjelp fra oss.

Så bestemmer Walker seg for et tilbakespill fra midtbanen og Lloris bommer på ball.

Liverpool kommer inn i kampen igjen, og til slutt så mister BAE (vandrende bingomaskin i forsvaret) hodet og løper rett inn i Suarez.

Hadde vi enda tapt fordi Liverpool gruste oss så hadde det vært noe, men dette ble en antiklimaks av en kamp som ble preget av dårlige enkeltprestasjoner fra begge leire.

Desverre for oss kostet våre både 1 og 3 poeng, så vanvittig frustrert akkurat nå.

Lenke til kommentar

Akutt melkesyreanfall? Hva skal man si om Bale da? Merk også: "feie for egen dør FØRST"

Men det skal sies at jeg synes litt synd på dere. Alt under ett kontrollerte dere mesteparten av kampen og burde vel fått med dere minimum ett poeng, men som Liverpoolsupporter må jeg jo si at det er deilig å vinne uten å spille den mest overbevisende kampen for en gang skyld. Vanligvis er det motsatt.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Herregud hvem bryr seg om sutringa til Bale og Suarez?

Når det kommer til filming og lave smerteterskler er de like ille.

Å sitte å diskutere hvem som er verst av de to er som å diskutere om pest og kolera, idiotiske vaner på begge to.

Den eneste forskjellen er at Suarez har et rykte for å være sjofel/stygg, hvilket Bale ikke har, ellers er de to alen av samme stykke.

Lenke til kommentar

Fyfaen, jeg har ikke ord. Deilig å se trynet til Bale når dommeren blåser. Deilig at Suarez får gitt straffe, første avgjørelsen dommeren ga ham i hele kampen? Coutinho spiller deilig! Deilig å glise til de skuffa spurs-supporterne jeg så kamp med.

Men først og fremst; DEILIG med 3 poeng!! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men dæven døtte hvor Sturridge var bøsse idag. Selv om andre ikke senter, så kan vel du gjøre det? Du er ikke samme nivå som Suarez.

Lenke til kommentar

Mens jeg synes straffen Liverpool fikk var av det billige slaget, fortjente de vel en straffe for tidligere forseelser av Walker, så skal ikke klage for mye over den.

En god kamp av Spurs, som blir en tragedie pga. personlige brain farts. Utrolig surt å tape på den måten.

Og jeg må bare få det ut: Suarez, fotballspilleren, er fantastisk. Han løfter hele laget. Men personen... Drittsekk av øverste orden. Så mye syting, skittent spill og dårlig oppførsel generelt. Et elendig forbilde for unge fotballspillere. Han hadde vært en fryd å se på i kamper uten dette, men slik han fremstår får jeg bare vond smak i kjeften.

Og ja, jeg hater at Bale filmer. Det har ingenting på en fotballbane å gjøre mener jeg og han har fått som fortjent fra kortboka flere ganger denne sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...