Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Liverpool - Tottenham. Premier League. 10-03-2013, 17:00. Anfield. Endret 9. mars 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sorry Bale, denne gangen blir du dessverre ikke kampens store spiller. 3-1 Liverpool. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det resultatet funker nok ikke, kampen skal sees sammen med en hardbarket `pool supporter. Orker ikke tanken på så mye tyn 2-2 eller 1-2 til Spurs Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hater å spille mot Tottenham. Har en vond følelse av at det blir tap. Håper dog på Suarez-show og seier Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Spent på denne. Spurs har vært den store bøygen de siste sesongene, og får litt vond smak i munnen før disse kampene. Men tror vi får noe ut av kampen. Tipper vi leder 2-0, og ender med U som føles som tap. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Blir spennende det her. Håper på Suárez i toppform og ett sinnsykt Bale show, så det ikke blir noe enveiskjøring. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har ikke tapt mot Liverpool siden Januar 2010, håper den rekka fortsetter i morgen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Tror nok dessverre Spurs vinner denne også, ser ut til å ha fått den knallsterke finishen de har manglet de siste årene. Og Liverpool er jo Liverpool. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Har ikke vært så nervøs før en 'pool kamp på lenge dog, er enig med Lloris i at Liverpool akkurat nå spiller kanskje den peneste/beste fotballen, og Sturridge er klar til kampen. Gerrard skal Parker og Dembele klare å stagge, blir verre med Suarez og kjappe Sturridge. Endret 9. mars 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Dette blir en mega spennende kamp. Nuff said Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Blir mange sjanser ihvertfall, 'pool og Spurs er de to lagene med flest skuddforsøk. Edit: Gjelder visstnok om snitt per kamp. Endret 9. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Forhåpentligvis Sturridge, Suarez og Coutinho fra start. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Herre min hatt, han hadde jeg jo helt glemt. Blir en vanvittig kamp dette her, synd jeg ikke får sett den live. Endret 9. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 På tide å slå Tottenham igjen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har store forhåpninger om at dette blir en knallkamp, og jeg har faktisk god tro på at vi endelig slår tottene igjen. Det er en fryd å se på spillet til Suarez. Det som er kult er at de andre spillerne også har hevet nivået i det siste, og Reina hadde en vanvittig god kamp sist. Måtte han fortsette sånn, for det har vært sjeldent kost denne sesongen. Coutinho viste lovende takter, og kan bli en viktig brikke fremover. Jeg klarer ikke å se noe annet enn hjemmeseier i min spåkule. Ja, jeg vet Bale er god, men han er ikke Suarez-god! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er stygt redd Liverpool har såpass gode spillere i angrepsposisjoner at Spurs kommer til å slippe inn mer enn ett mål her. Får håpe de klarer å svare. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er redd vår statistikk mot topp 10 kommer til å være uforandret et dagens kamp. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Joseph Musker @Musker_LFC #LFC Team for today: Reina, Johnson, Carragher, Agger, Enrique, Lucas, Gerrard, Suarez, Downing, Coutinho, Sturridge. Joseph Musker @Musker_LFC There may be a nice surprise on the bench too. #LFC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Joseph Musker @Musker_LFC There may be a nice surprise on the bench too. #LFC Håper det er Ian Rush! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan kan folk vite om laget tre timer før kampstart? Er Duncan Jenkins-fyren tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå