Galexon Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei folkens! Jeg er fullstendig klar over at det allerede finnes en stor sticky-tråd hvor man hjelper folk med å finne en låt, men det haster litt å finne denne låta. Jeg trenger den til et filmprosjekt jeg har. Jeg skal sørge for å få fjernet tråden så snart jeg har fått resultater Låten er å finne i slutten av dette klippet fra NRKs VM-studio, den første låten i "oppsummeringen" på slutten. Klippet kan du se her: http://tv.nrk.no/serie/vm-kveld/mspo46002013/28-02-2013 Setter veldig stor pris på all hjelp! På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Mener du den kjedelige generiske felegnikkinga på 56:50 med kirkeklokka på, eller den fløytegreia med trommer under som kommer etter? Høres ut som noe stock-musikk fra et eller annet digitalt musikkbibliotek. Endret 9. mars 2013 av Distressor Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Nei mente melodien som kommer helt til slutt, blåseinstrument. Fra 57:35 og til slutten av klippet Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Husker den godt fra Philter sine første utgivelser. Er forøvrig en egen tråd hvor du kan stille slike spørsmål. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Husker den godt fra Philter sine første utgivelser. Er forøvrig en egen tråd hvor du kan stille slike spørsmål. Mange takk, der redda du lørdagen min! Jeg vet det finnes en slik tråd, men trengte den med en gang Igjen, hjertelig takk! Moderatorer, dersom dere ser dette innlegget, så kan dere fjerne tråden min om dere ønsker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Er forøvrig en egen tråd hvor du kan stille slike spørsmål. Ja, men man er fritatt hvis det haster. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Forstod ikke helt hvorfor det skulle haste, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå