corsa91 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Hei jeg lurer på om man kan få tak i sånn boks i PHP? Vil ikke ha i Javascript. Og hvis jeg må ha det i Javascript så må den ikke kunne slås av. Se bilde så skjønner du hvilken boks. Det er den med konto og personvern og se profil osv. Endret 9. mars 2013 av corsa91 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ser ikke noe bilde, men om jeg forstår deg rett vil du ha ett element som skal vises på siden, og der kan ikke PHP hjelpe deg - PHP kan bare brukes for å generere innholdet på serversiden før det sendes til klienten, mens på klientsiden er det HTML, Javascript, bilder/video (i HTML5) og proprietære programtillegg som Flash, Silverlight, ActiveX osv. som brukes. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Takk for at du sa i fra. Har lagt det til. Men den må kunne støtte Ipad og andre mobiler. Den må jo kunne brukes av alle. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Du kan bruke HTML og CSS for og få dette til istedenfor javascript. Men javascript/jquery er absolutt det enkleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå