dritigooglespørmeg Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei jeg har veldig lyst til å kjøpe Fotballskoene Puma EvoSpeed men hva er forskjellen på EvoSpeed 1 k, evospeed fk, evospeed fg eller 3 ag og alle de forskjellige bokstavene tallene på slutten? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Knottene. Altså om det er kunsgress, gress, grus etc (tror jeg). Lenke til kommentar
dritigooglespørmeg Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Åja, men hva er de forskjellige for? Takk for svar Lenke til kommentar
dritigooglespørmeg Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 http://torshovsport.no/fotball/produkter/fotballsko-gress/puma-v111-sl-fg-fotballsko-gul/ Her står det at FG kun skal brukes på naturgress men banen vår er jo kunstgress, og alle skoene sier FG jo http://torshovsport.no/fotball/produkter/fotballsko-gress/#puma/alle-kolleksjoner/alle-storrelser/alle-egenskaper/alle-priser/1/ Lenke til kommentar
dritigooglespørmeg Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Også lurer jeg på hva som er forskjellen med leather, synthetic og kenguruskinn, hva koster mest og hvilken liker dere best? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det spørs på hvordan du er som spiller etc. Synthetic veier som regel mindre, men lær gir deg imo et bedre touch, og imo mer ballfølelse. Lenke til kommentar
dritigooglespørmeg Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Takk for svar, men veit du hva LS står for? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 HG (hard ground) FG (firm ground) SG (soft ground) Skal du spille på kunstgress bør du ha HG-knotter, hvis ikke kan du få problemer med føttene etter en stund. Lenke til kommentar
dritigooglespørmeg Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Tusen takk for svar men er en siste ting jeg lurer på, hva står SL for f eks. puma powercat 1.12 K, det er kengurulær, Og puma powercat 1.12 S er syntetisk men hva er puma powercat 1.12 SL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå