mekanikern Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jepp. Nå har jeg vært kjempe smart og snublet i en kabel mens xboxen var på. Kom en høy knirke lyd ut fra DVD rommet, og da jeg tok ut disken, så var den f**n meg ripa opp. En perfekt sirkel er ripa inn på disken. Noen som har kommet borti dette før? Hva kan jeg gjøre? Spillet ble kjøpt 2 dager før den ble gitt ut i 2011, så jeg tror ikke kvitteringen kommer til å hjelpe stort Har alt prøvd tannpasta og peanøttsmør metoden, og jeg føler meg kjempekul for å ha smurt peanøttsmør på cden. Any ideas? God helg! Lenke til kommentar
BuuB Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 OUCH!!! fyfaen så kjiipt =/ jeg hadde tatt den in til gamestop!!! dem har en sånn maskin som fixer det til en 100lapp eller noe sånt ... Lykke til dude! Lenke til kommentar
y tho Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Skjedde det samme med meg, kom borti xboxen så den ristet litt og dette gjorde at jeg fikk ripa opp CDen og at den ikke funka. Prøvde selv tannpasta etc men funket ikke Lykke til, gjerne si ifra om du kommer frem med en løsning som funker. (Jeg endte opp med å kjøpe nytt spill) Endret 9. mars 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det er et vanlig problem. Du kan prøve å få den slipet på en spillbutikk. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Vanlig feil på 360 dette ja. Disc Repair Pro fikser biffen. Selges på steder som har multimedia-ting. Ellers kan du også legge plata i fryseren over natten, tørke over med lo-fritt papir el. mikrofiber-klut. Lykke til Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 husk å innstallere spilla da! da snurrer ikke disken mens du spiller, du sparer hørselen, du sparer dvd spelleren (som microsoft har betalt 50kr for, det sier seg selv at den ikke lever lenge) + at du får bedre loade tider. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå