Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Agbonlahor stepper opp når Bannan bommer, 1-2 til Villa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 7 in his last 8 for Lukaku. 1 in his last 18 for Torres. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sendte nok feil spiss på lån ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Haha, justice. Var aldri straffe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Haha, for et selvmål da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Townsend med mål for QPR, 2-1 over Sunderland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Hva synes du om leiesoldaten deres hvis han holder QPR oppe, Snurris? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Da gjør han en god profil, og jeg kan si at det var Remy og Townsend som holdt QPR oppe og ikke 'arry Nei så lenge Townsend får mye ut av låneperipden sin så bryr jeg meg ikke om hvordan det går med QPR, selv om jeg nok håper bittelitt at de rykker ned. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Pratet selvfølgelig om Townsend sånn i tilfelle du misforstod. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Nei gjorde ikke det, beklager om det syntes slik ut fra hva jeg skrev. Jeg mente at Townsend sitt låneopphold er viktigere for meg enn hvordan det går med 'arry og QPR. Gjør han det dårlig og QPR rykker ned blir jeg mer skuffet enn hvis han gjør det bra og QPR holder seg oppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Sånn sett ja! Tror du han kan bli en hit i Spurs etter hvert? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Veldig lik Lennon i spillestil fra hva jeg har sett, trekker oftere inn i banen tidligere enn Lennon dog, ihvertfall for QPR de to kampene jeg har sett. Hvorvidt han blir en hit kommer an på om Bale drar og vi evt får inn en erstatter eller ikke, eller om Lennon holder seg skadefri for det meste. Mener han kunne vært god i EL f.eks. Med riktig utvikling kan han bli like god som Lennon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sky Bet @SkyBet Man City XI: Pantilimon, Zabaleta ©, Kolo Toure, Lescott, Kolarov, Yaya Toure, Barry, Silva, Tevez, Nasri, Dzeko http://sky.me/WAGTOx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jaggu sa jeg smør, Jenas skårer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Veldig lik Lennon i spillestil fra hva jeg har sett, trekker oftere inn i banen tidligere enn Lennon dog, ihvertfall for QPR de to kampene jeg har sett. Hvorvidt han blir en hit kommer an på om Bale drar og vi evt får inn en erstatter eller ikke, eller om Lennon holder seg skadefri for det meste. Mener han kunne vært god i EL f.eks. Med riktig utvikling kan han bli like god som Lennon. Regner med at blir et spennende sommervindu for Spurs ja. Spent på hva som skjer med vingene og om dere får inn en dugende spiss. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sagt hele sesongen at jeg ikke tror QPR rykker ned, nå begynner det faktisk å ligne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå