leksenerden Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Igår reformaterte jeg C disken. Dette var fordi jeg hadde et håp om at pcen skulle gå fortere. Når jeg skrur på pcen, vill den ikke komme seg videre etter de bildene jeg har. Bildet på pcen står fast hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
mna Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Igår reformaterte jeg C disken. Dette var fordi jeg hadde et håp om at pcen skulle gå fortere. Når jeg skrur på pcen, vill den ikke komme seg videre etter de bildene jeg har. Bildet på pcen står fast hele tiden. Hva skal jeg gjøre? ser ikke ut så du har windows plate i. sett in win plate start fra cd. eller sett inn minne penn med win start fra usb Lenke til kommentar
rillto Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Du må instalere alt på nytt fra disk eller usb. Når den ber deg om å trykke på en tast for å boote fra disk må du trykke på en eller annen tast slik at den laster fra disk. Jeg pleier å trykke på space da den er lettest å treffe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå