Miniman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Nå har jeg klokket min barton opp et stykke.. Hvor lenge kjører dere p95 før dere kaller systemet stabilt? Min tusler og går i rundt to timer(hakke giddet å kjøre lenger) og har ikke kræsjet.. Høres dette bra ut? Takker for alle svar Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Nå har jeg klokket min barton opp et stykke..Hvor lenge kjører dere p95 før dere kaller systemet stabilt? Min tusler og går i rundt to timer(hakke giddet å kjøre lenger) og har ikke kræsjet.. Høres dette bra ut? Takker for alle svar ja. det høres bra ut. så lenge det er stabilt når du bruker maskinen til det du vil, kan du være fornøyd. prime95 stabilt er bare en liten status bonus for overklokkere. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 finnes det andre greie program som er laget for å teste stabilitet? helst ikke så nøyaktig som prime95.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 finnes det andre greie program som er laget for å teste stabilitet?helst ikke så nøyaktig som prime95.. sisoft sandra. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 kan du skru av alle alarmer men likevel få opp temperatur der? hvor lenge skal jeg kjøre får å regne pc'n som stabil der da? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 kan du skru av alle alarmer men likevel få opp temperatur der?hvor lenge skal jeg kjøre får å regne pc'n som stabil der da? har ikke prøvd det så mye, men du kjører en burn in test i noen minutter for cpu. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 men en pc kan ikke regnes som stabil etter noen minutter selv med Prime95! :o Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 men en pc kan ikke regnes som stabil etter noen minutter selv med Prime95! :o hvis du får error i Prime95 etter noen minutter så er ikke cpu'en din stabil. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 En PC er kun Stabil hvis den er HELT stabil. det som vi bruker på testbenken på jobben er å kjøre enten Prim95 og 3d Mark samtidig eller så kjører vi to sesjoner med TOAST og 3dmark samtidig. Står det over natten er den stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå