Gå til innhold

to kamerater - nytt spill - ikke wow..

Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

prøver å finne et sosialt spill som ikke er wow som meg og en kompis kan starte med. Forslag ?

Kan være innenfor de fleste sjangre, men ikke av de nyeste, grafisk krevende, spillene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøver å finne et sosialt spill som ikke er wow som meg og en kompis kan starte med. Forslag ?

Kan være innenfor de fleste sjangre, men ikke av de nyeste, grafisk krevende, spillene

Chivalry - Medieval Warfare

Counter-strike med midderaldervåpen og genialt kampsystem, veldig moro! ;)

Natural Selection 2 er også å anbefale.

Lenke til kommentar

Noen spill som ikke krever at du dedikerer måneder farming:

- Left 4 Dead 2

- Team Fortress 2

- Trackmania 2 canyon (Stadium har åpen beta akkurat nå)

- Dota 2

- Shootmania (Har åpen beta akkurat nå)

- Killing Floor

Spill som krever litt mer tid:

- Guild Wars 2

- SWTOR

- Dead Island (Riptide er på plass i April hvis jeg ikke tar feil)

- Torchlight 2

Noen morsomme Indie spill:

- The Cave (støtter splitscreen)

- Sonic the hedgehog 4 Episode II

- Trine 1/2

- Deathrally

Ellers har du de typiske AAA spillene:

- Call of Duty Black Ops 2

- Battlefield 3

Dette er spill jeg personlig anbefaler og har brukt mange timer på selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Diablo 3 egner seg utmerket hvis dere vil ha et spill som dere kan spille sammen, samtidig som dere kan sitte i timesvis å prate piss på skype. Diablo 3 generelt er dog litt meh for min del, men til dette bruket er det faktisk veldig morro.

Lenke til kommentar

Moba ( lol og dota2) spillene selv om de er veldig konkurranse preget er de veldig gode sosiale spill :)

Gratis å begynne med er de også så om dere ikke liker spillet bruker dere ikke penger på det

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg spiller mye DayZ med folk, så det er jo et alternativ. Må sies at DayZ (som er en mod av Arma 2) er et krevende spill, da den trenger en veldig stabil CPU.

Kan også anbefale Minecraft.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg har spilt dette spillet en stund nå, og det er ganske addicting!

Det er et MOBA spill hvor du spiller 5v5/3v3/Dominion

Du kan velge mellom over 100 + vinnere og alle har sin egen skillset og det er massevis av elementer. Du kan tilpasse hvordan du vil spille den!

Det er også noe som heter Masteries og Runes hvor du kan tilpasse på hva slags skade / statistikk du ønsker.

Jeg antar de fleste av dere allerede prøvd dette spillet eller atleast sett noen spille det.

Jeg tror du bør prøve det hvis du er interessert i PC Gaming og mest av alt det er gratis!

Jeg er ikke sikker på om det er lov til å legge ut en henvisningskobling her, men jeg kunne ikke finne noe i reglene i dette subforumet. Hvis det ikke er lov må du fjerne denne linken.

Endret av Hårek
Referal link fjernet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...