Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 prøver å finne et sosialt spill som ikke er wow som meg og en kompis kan starte med. Forslag ? Kan være innenfor de fleste sjangre, men ikke av de nyeste, grafisk krevende, spillene Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 prøver å finne et sosialt spill som ikke er wow som meg og en kompis kan starte med. Forslag ? Kan være innenfor de fleste sjangre, men ikke av de nyeste, grafisk krevende, spillene Chivalry - Medieval Warfare Counter-strike med midderaldervåpen og genialt kampsystem, veldig moro! Natural Selection 2 er også å anbefale. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Noen spill som ikke krever at du dedikerer måneder farming: - Left 4 Dead 2 - Team Fortress 2 - Trackmania 2 canyon (Stadium har åpen beta akkurat nå) - Dota 2 - Shootmania (Har åpen beta akkurat nå) - Killing Floor Spill som krever litt mer tid: - Guild Wars 2 - SWTOR - Dead Island (Riptide er på plass i April hvis jeg ikke tar feil) - Torchlight 2 Noen morsomme Indie spill: - The Cave (støtter splitscreen) - Sonic the hedgehog 4 Episode II - Trine 1/2 - Deathrally Ellers har du de typiske AAA spillene: - Call of Duty Black Ops 2 - Battlefield 3 Dette er spill jeg personlig anbefaler og har brukt mange timer på selv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 takk masse flotte ideer her Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 War of The Roses anbefaler jeg på det sterkeste. Spesielt om du er interessert i spill med base i historiske hendelser. Kan minne om Chivalry, men bedre på de fleste måter i mine øyne. Veldig inspirert av Mount & Blade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 hva med diablo 3 ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Diablo 3 egner seg utmerket hvis dere vil ha et spill som dere kan spille sammen, samtidig som dere kan sitte i timesvis å prate piss på skype. Diablo 3 generelt er dog litt meh for min del, men til dette bruket er det faktisk veldig morro. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) NVM Endret 13. mars 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Portal 2 må vel være et av de kjekkeste spillene å spille 2 stykker som fins. Anbefales varmhjertet av en som har prøvd det meste annet her. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Moba ( lol og dota2) spillene selv om de er veldig konkurranse preget er de veldig gode sosiale spill Gratis å begynne med er de også så om dere ikke liker spillet bruker dere ikke penger på det Endret 12. mars 2013 av Zimmerh Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Counter strike: source tar for seg det du egentlig krever fra en FPS. Det er simpeltent helt perfekt. Krever ingenting fra maskinen bortsett fra et OS(Mac,Windows,Linux), jeg har godt over 1000+ timer, og jeg går ikke lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) prøver å finne et sosialt spill som ikke er wow som meg og en kompis kan starte med. Forslag ? Kan være innenfor de fleste sjangre, men ikke av de nyeste, grafisk krevende, spillene Jeg spiller mye DayZ med folk, så det er jo et alternativ. Må sies at DayZ (som er en mod av Arma 2) er et krevende spill, da den trenger en veldig stabil CPU. Kan også anbefale Minecraft. Endret 13. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Nacos Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jeg har spilt dette spillet en stund nå, og det er ganske addicting! Det er et MOBA spill hvor du spiller 5v5/3v3/Dominion Du kan velge mellom over 100 + vinnere og alle har sin egen skillset og det er massevis av elementer. Du kan tilpasse hvordan du vil spille den! Det er også noe som heter Masteries og Runes hvor du kan tilpasse på hva slags skade / statistikk du ønsker. Jeg antar de fleste av dere allerede prøvd dette spillet eller atleast sett noen spille det. Jeg tror du bør prøve det hvis du er interessert i PC Gaming og mest av alt det er gratis! Jeg er ikke sikker på om det er lov til å legge ut en henvisningskobling her, men jeg kunne ikke finne noe i reglene i dette subforumet. Hvis det ikke er lov må du fjerne denne linken. Endret 15. mars 2013 av Hårek Referal link fjernet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vil nå anbefale dota2 eller HoN milevis foran LoL. Grunnen til at det er så populært er at det var det første moba spillet som var f2p. De andre har slått seg på bølgen og er tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Borderlands: GOTY Har spilt så mye av borderlands 1 at jeg faktisk ikke klarer å røre det lenger uten å bli grønn av kvalme. Når det kom ut var det jævlig morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå