petterpann Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Forleden kjøpte jeg bil til 115.000 kr fra forhandler. I annonsen stod det at bilen var med radio/CD-spiller, og naturligvis tar man ikke med seg CD når man prøvekjører bilen for første gang, for regner da med at ting er i orden. Nå viser det seg at Cd-spilleren ikke fungerer i det hele tatt. Kan jeg kreve at denne repareres, eventuelt kreve ny? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 For meg virker dette som en ganske opplagt reklamasjonssak. Kontakt selger og fortell at den ikke virker. Antageligvis vil selger bytte denne for deg uten noe videre tull. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Gjør som Leo_ sier Har selv kjøpt nybrukt bil og har forsåvidt vært heldig til nå. Bil selger ringte meg før dagen jeg skulle hente bilen og spurte om jeg kunne hente bil en dag senere pga av han mente dempere ikke var god nok foran. Så de faktisk skiftet demperen foran uten at det koster meg noe. Bremselys bak venstre side virket ikke men det var vist bare snakk om løs pære så det ordnet jeg selv. Ene blinklyset foran høyre var pakningen gåen på. det fikset de, bagasje brett bak på bilen min manglet, det fant ikke en annet i butikken så det rett og slett bestilte en ny til meg. til 2500 tusen. Så langt har jeg opplevd en veldig god kundeservice. Og jeg har tross alt 6mnd gararanti. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå