bamsemumss Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Virker interessant. kanskje jeg kan være med? Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Virker interessant. kanskje jeg kan være med? Bare å søke, den "lille" gruppen vi har er veldig sammensveiset, og vi alle tar en spøk iblant. Lenke til kommentar
Tommywelle Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Flere turneringer er på gang. Lenke til kommentar
Tommywelle Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Søker flere spillere. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 oppdatert førstepost Lenke til kommentar
PillowCastle Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg har lyst til å bli med på League, hva er kravene på aktivitet ca? Har flere heldager før jeg kan begynne å spille skikkelig, altså lav aktivitet de neste ukene. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg har lyst til å bli med på League, hva er kravene på aktivitet ca? Har flere heldager før jeg kan begynne å spille skikkelig, altså lav aktivitet de neste ukene. Så lenge du er med i blant, skal det være ingen problemer for at du søker. Er bare å skrive i søknaden at du ikke vil være veldig aktiv i den perioden du ikke kan være aktiv i. Håper du søker! 1 Lenke til kommentar
Tommywelle Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Oppdatert førstepost. Lenke til kommentar
GiantMeal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har et spørsmål mtp LoL Delen. Hvilken Real blir det spilt på? Nordic/East eller West? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) De fleste spiller på West, men er også noen på Nordic/East Vi har nå også spillere i CS:GO Endret 6. mai 2013 av BuerNOR_ Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Injection Gaming BO2 laget spillet Go4 CoD:BO2 turnering nå kl 15:00! Se livestream her - http://www.twitch.tv/NicolaiJA Endret 12. mai 2013 av BuerNOR_ Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Vi rekrutterer ShootMania spillere! Er du glad i FPS spill og har litt konkurranseinstinkt så er dette perfekt for deg. Vi deltar i online turneringer og spiller ganske ofte sammen. Siden ShootMania er et såpass nytt spill så er det ikke satt noen krav til erfaring eller ferdighet. Har du aldri spilt ShootMania før, men har lyst til å prøve det ut i konkurranser så er du også hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
JDC Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kan jeg fortsatt være med? spiller LoL EU WEST Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hvilken versjon av trackmania spiller dere? Var ganske dreven før Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 oppdatert førstepost! Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Vi rekrutterer fortsatt spillere. Først og fremst rekrutterer vi til CS:GO, ArmA III, WoW og LoL, men du kan også bli med om du spiller et annet spill. Vi har nylig introdusert et aktivitetsprogram hvor man får poeng for å være aktiv på nettsiden vår. Man kan også vinne poeng i diverse konkurranser. Disse poengene kan byttes inn i spill til steam! Begynner å bli veldig gøy å være endel av IG edit: må også legge til at vi er flere som spiller Minecraft, Unturned, Hearthstone, Runescape og Infestation. Vi har egen server i Minecraft. Spiller du noen av disse spillene er det bare å bli med oss å spille! Endret 5. august 2014 av BuerN0R Lenke til kommentar
Neofixx Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hva er sånn ca aldersnivået på denne gjengen deres? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 (endret) De fleste er 18-30år. Gjennomsnittlig alder ligger på rundt 25 år tenker jeg Endret 8. august 2014 av BuerN0R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå