Gå til innhold

Ps3 jailbreak?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å legge inn CFW på en playstation kan bringe både fordeler og ulemper. Se på det som å jailbreake en iphone. Har du CFW installert, så får du modifisere den etter egne ønsker. Samtidig så forsvinner garantien og Sony kommer til å gi langt F om du har problemer med konsollen.

og hva skal du med cheats? er du så dårlig på cod? :p

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg lurer på hva som skjer når du jailbreaker en playstation 3? Kan man laste ned cheats til online game for blant annet cod?

Hva slags fordeler/ulemper vil det medføre i jailbreake en ps3?

ER DER FAEN MEG IKKE NOK AT COD4,WAW,MW2 OG NÅ BLKOPS1 HAR BLIR ØDELAGET AV IDIOTER SOM BRUKER HACKS OG CHEATS???, ER DET FAEN MEG SÅ MoRRO Å ØDELEGGE FOR ANDRE SPILLERE???... BARE FORdi DU SKAL LOFFE RUNDT MED GOD MODE OG ANNET TULL I LOBBYENE.. SER JEG DEG MED HACK SÅ BLIR DU RAPORTERT PÅ FLEKKEN OG DIN PSN ID BLIR BANNA, DET SKAL JEG FAEN MEG SØRGE FOR...

Endret av 64Zombie
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det handler ikke om at jeg har noe behov for å jukse meg bedre i spill. Tråden handler om hva slags ulemper eller fordeler det medfører å jailbreake en Playstation. Jeg spør av ren nysgjerrighet, og brukte Cod som et eksempel.

Så slapp nå av, Zombie og Mala. Istedet for å oppføre dere som en gjeng med hverdagshelter, anbefaler jeg å stikke fingeren ut av rumpehullet og komme dere ut av gutterommet. Virker som at det trengs...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det virket ikke som at de to brukerne var så interessert i å hjelpe meg ved å problemstillingen uansett.

Ja, som i alt annet finnes det funksjoner og brukere som hindrer spillere i å jukse - noe som er kjempe bra! Jeg har aldri sagt at jeg ønsker å cheate i cod, jeg brukte det som sagt bare som et eksempel - ettersom at jeg ikke engang har spillet.

Så.. Noen som har noen FORDELER eller ULEMPER ved å jailbreake min Playstation? Finn frem et snev av objektivitet ihvertfall, er ikke interessert i å høre hvor mye dere hater over juksemakere - jeg er ikke en cheater.

:hmm: :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordelene er jo soleklart at du får tilgang til "gratis spill".

De eldre PS3 fat vil også kunne bruke den gamle Linux versjonen på oppdatert firmware og derfor kunne spille nyere spill offline.

Og ja, finnes en del spillere som bruker dette på spill Online, problemet er om du blir tatt av Sony så mister du muligheten til å spille online forever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...