Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 520i E34 1993-mod. Skifte kanaler

Anbefalte innlegg

Hei! Har en BMW 520i E34 1993 modell i garasjen og er nødt til å skifte kanalene på den. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for at dette skal bli godt nok gjort så den kommer gjennom EU kontroll? I så fall hva koster det å få en mekaniker til å gjøre det?

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Vrak bilen (dette taper du på) 2. Fiks (det er ikke verdt det, og dette taper du enda mer på) 3. (jeg mener det er det beste) selg bilen i deler eller hel som delebil, diverse deler til E34 er ettertraktet og er frontrute og slikt inntakt så er det bare å skjære den løs med pianostreng (1 timers jobb for 2) og selge den, får lett noen lapper for bare ruta da en ny er svindyr. Har den faceliftgrill? Denne får du også litt for.

Vet det ikke er dette du ville høre, men med mindre du er en jævel i å sveise og er villig til å bruke minst 30-40 timer på å gjøre en jobb som blir godtkjent (og gir bilen et 1-sifret antall flere år på veien) jeg mener vertfall at noe så "ordinært" som en 90-talls Bmw med knøttesekser på 2.0L og den km. standen ikke er verdt dette bryet.

Endret av SuperBlackBird
Lenke til kommentar

Finn et karosseriverksted og spør om de har lyst på jobben over tid. Kan de ha bilen stående over en periode og jobbe med den når de ellers kanskje har lite å gjøre, kan det hende de kan gi deg en nice-price. 15-20k kanskje?

Lenke til kommentar

Er den pålitelig, fin i lakken og i god stand ellers så vil det lønne seg om du har tenkt å ha denne en stund og får en bra pris på arbeidet, E34 rekken begynner å tynnes ut veldig i forhold til slik det var for bare noen få år siden. De ruster i stykket, har selv total"restaurert" en helt rustfri E34. Bytta alt som heter slitedeler bortsatt fra clutch og lakkert og fikset alt som bruker å gå galt på disse. Fikk bilen min til samme pris som deg, med nesten samme km. stand men bestemte meg for å gå for bilen da det kun var en godt voksen mann som har hatt den :)

Er dette sedan eller vogn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...