zZzZz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Kom ikke på noe bedre sted å skrive denne greia i øyeblikket... Hvordan lager jeg egentlig en HTML-mail? Som f.eks. nyhetsbrevet til Komplett.no. Hvis jeg skriver inn god, gammal html-kode, så får jeg den som html hvis jeg f.eks. sender den til meg selv. Hva må jeg gjøre for at e-postleseren skal tolke den som html? I f.eks. ms outlook, prøvde jeg under "format", å merke av for html, men resultatet ble det samme... Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mulig du har skrudd av mulighetene for visning som html i outlook? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Mulig du har skrudd av mulighetene for visning som html i outlook?tvilsomt, itavisens og kompletts mailer blir vist som html - i farger og det hele... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvilket program er det du proever aa skrive HTML mail i ? Det er ikke bare aa skrive en mail med html tagger i (Men det viste du sikkert), du maa tenke paa mime standardene osv for aa sende en mail som html .. J Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Outlook Express: View -> Source Edit ... Så tar du bare og skifter vindu til HTML...resten er ganske enkelt å skjønne. Husk alltid å skrive HTML som blir støttet av "de fleste". Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Prøvde i m$ outlook 2000: Valgte "HTML" på format-menyen, og skrev enkle tags, noe á la dette: <html> <head> <title>lalala</title> </head> <body> hovedinnhold </body> <html> Det finnes vel knapt noen tags som er mer støttet enn dem..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Prøvde i m$ outlook 2000:Valgte "HTML" på format-menyen, og skrev enkle tags, noe á la dette: <html> <head> <title>lalala</title> </head> <body> hovedinnhold </body> <html> Det finnes vel knapt noen tags som er mer støttet enn dem..? Jeg har lagd heavy greier i Dreamweaver og pastet det inn i Outlook Express (bildene ligger på web) og jeg har aldri hatt noen problemer med det! (Mac og PC)... Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 et enkelt og greit program til å lage "fansy" mail med er incredimail... du kan laste det ned gratis fra http://www.incredimail.com den sender mailen som html men det er en vis fare for at mailen kan bli nokså stor vist du setter legger til mange bilder lyder osv... incredimail er et program så du trenger egen e-mail adresse f.eks. hotmail...[/url] Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 et enkelt og greit program til å lage "fansy" mail med er incredimail...du kan laste det ned gratis fra http://www.incredimail.com den sender mailen som html men det er en vis fare for at mailen kan bli nokså stor vist du setter legger til mange bilder lyder osv... incredimail er et program så du trenger egen e-mail adresse f.eks. hotmail...[/url] For å være ærlig, så hater jeg WYSIWYG, hvis det er det incredimail er.. Vil helst bare ha vim/notisblokk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå