MysilBergsprekken92 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Nylig ferdig med rekrutten i militæret, så jeg har nå vanlige arbeidsdager. Etter endt tjeneste er det ufattelig lite å gjøre så jeg vurderer å investere i en bærbar PC. Noen der ute som har en bra anbefaling? Vil vel bli mest brukt til surfing, film og studier, men om PC'en har muligheten til å dra noen enkle spill som Lol, CS 1.6 ol så er det et pluss. SSD er et must. HDD i tillegg hadde vært fint, men absolutt ikke noe krav. Windows 8 er uaktuelt. Prøver å holde meg under 7000 kroners klassen hvis mulig. Blir ikke rik på 162 kr dagen Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Multicom Xishan W350E. Du velger selv om du vil ha Win 7 eller 8, eller helt uten. Uten SSD, men med ledig plass for en. Eller samme maskin med SSD og snurredisk, og med kraftigere prosessor. Foretrekker du 17-tommer så har du de samme valgmulighetene her. Ellers er det vanskelig nå å finne laptoper som kommer uten Win 8 ferdig installert. Finner du en med Win 8 Pro, så kan du selv "nedgradere" til Win 7 etterpå. Endret 9. mars 2013 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå