Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta?

herregud

Anbefalte innlegg

Tenkte å selge min gamle bærbare, men er veldig usikker på hvor mye jeg kan forvente og få for den. Seriøse svar mottas med stor takk. :)

Targa Visionary

850 MHz Intel Celeron CPU

10 GB HD

384 MB RAM

SiS630S med opptil 64MB delt minne

14,1" XGA active-matrix TFT display (1024x768)

SiS Chipset, Audio, Modem, LAN

24X CD-ROM

Porter: Audio, VGA, Infrared FIR LED, Parallel, Serial, USB, PS/2

PCMCIA O2Micro OZ Controller.

Selges med instruksjonsbok og alle cd'er som fulgte med (inkl. uåpnet Microsoft Works og Windows ME). Bæreveske følger også med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje 5000 ? Kanske ennå litt mer?

Brukte bærbare ligger generellt utrolig høyt i pris i forhold til ny-prisen på en billig ny bærbar. Grunnen er nok stor etterspørsel etter billige bærbare.

Det er garantert noen som kommer til å protestere på den høye prisen jeg foreslo, men som sagt etterspørselen er så stor at du får den nok solgt til den prisen likevel.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at 5000,- nødvendigvis er galt, men om noen betaler det for maskinen når de kunne fått en helt splitter ny 2.2ghz 256 30gb 14.1" dvd/cdrom for 7-8k (avhengig av tilgjengelighet) så er de.. teite :)

Men heldigvis for selger er det gjerne sånn at folk sitter med x antall kroner de skal handle for. Får du 5k for den bør du hoppe i taket. :)

Mvh, Kim

Lenke til kommentar

Maskinen din er 2 ganger svakere (på alle punkter) enn den billigste nye man kan få i dag. Og man kan få en slik bærbar til 7000 kroner. Jeg hadde aldri priset din høyere enn 50% av prisen på den nye. Altså 3500 kroner. Men man finner alltid folk som ikke vet bedre.

Egentlig noe av det samme som Equinox sa.

Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Maskinen din er 2 ganger svakere (på alle punkter) enn den billigste nye man kan få i dag. Og man kan få en slik bærbar til 7000 kroner. Jeg hadde aldri priset din høyere enn 50% av prisen på den nye. Altså 3500 kroner. Men man finner alltid folk som ikke vet bedre.

Egentlig noe av det samme som Equinox sa.

Lykke til med salget :)

Nå fungerer jo ikke datamarkedet slik at man halverer prisen dersom produktet bare er halvparten så bra som et annet.

Takker for alle innspill og svar. :)

Lenke til kommentar

Og så er det avogtil litt forskjell på maskinene.

ei brukt maskina kan vere tidlegare toppmodellen, utralett og alle funkjsonsporter samt lydlaust.

Mens dei billigaste "ny" maskinene kan mangle IR-port, er tunge som fy og ,bråker som eit uvær o.l. Berre for å sette ting litt i perspektiv. Aireal

Trur 5000,- er ein ok pris på denne maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...