Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har blitt innkalt til jobbintervju hos plantasjen. Dette er mitt første jobbintervju noensinne, og jeg lurte derfor på om noen kunne hjulpet meg. Hvilke spørsmål tror dere jeg får, og hvordan skal jeg svare på de? Tror dere de spør meg noe om planter e.l.?

Takker utrolig mye for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stor sannsynlighet for at du må kunne nevne 2-3 positive og negative ting om deg selv. Klarer du ikke det, så kan enkelte arbeidsgivere se på dette som en negativ ting fordi du enten ikke er forberedt eller fordi du ikke vet om dine positive og negative forbedringspotensialet.

Ellers er det viktig at du er "deg selv". Ikke kle deg for fint, men en enkel skjorte og dongeribukse funker fint. I en sånn jobb, så er de mest opptatt av at du er politelig, til å stole på, stabil, handlekraftig og motivert til å jobbe og gjøre en innsats.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Ikke meningen å være stygg, men med det nivået de ansatte på plantasjen ligger på, så trenger du vel knapt å si noe som helst før du får jobben.

Noe mere umotiverte og lite serviceinnstillte mennesker en de som jobber på plantasjen skal du se lenge etter.

Det skal alså lite til for å imponere.Si du er opptatt av kundeservice, så er jobben din tenker jeg.

Er det din første jobb..så skal du ha lykke til uansett.Det er ikke andre måter å få erfaring på en å jobbe.

Du trenger jo ikke bli der livet ut :wee:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...