OKEN Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg skal kjøpe en ny stasjonær datamaskin og lurer på om jeg kan kjøre Battlefield 3 og andre krevende spill på ultra settings uten lagg med intel core i5-3570k og skjermkortet XFX radeon HD 7950 3 GB. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ja. Men det kommer helt an på hva du ser på som god FPS, jeg klarer ikke å spille spill under 50fps. Du må opp i veldig høy pris for å spille feks BF3 på ultra settings med over 60fps i minimum. Ser dem her på forumet som bruker forumer(20-30k kr i året) på pc sliter med BF3 på ultra på noen baner på mp 64. 1 Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har et EVGA gtx 670 ftw sig 2. Har ingen problemer med å kjøre bf3 på ultra, og 60 fps. Dette kortet er dog dyrere en det kortet du har nevnt ovenfor. Ca 2800,- Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Ja. Men det kommer helt an på hva du ser på som god FPS, jeg klarer ikke å spille spill under 50fps. Du må opp i veldig høy pris for å spille feks BF3 på ultra settings med over 60fps i minimum. Ser dem her på forumet som bruker forumer(20-30k kr i året) på pc sliter med BF3 på ultra på noen baner på mp 64. Joda, men det er pga. dårlig koding i BF3 Endret 8. mars 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jaja Ville bare si til TS hva han må opp i viss han skal spille alt på Ultra og alt på ditt og datt på maks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå