TheKims Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei. Noen som vet hvorfor jeg blir låst til 60fps når jeg recorder Batttlefield med Fraps? Visst jeg ikke recorder har jeg over 120fps med peak opp mot 160fps. Stjeler virkelig fraps så mye av ytelsen? Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Bruker ikke fraps lengre men det er sikker noe du kan stille på som har med v-sync å gjøre, eller noe annet selvforklarende på innstillingene til fraps. Det tar jo en del ytelse når du recorder ja så deter godt mulig det stemmer, men hvis det er slik at det nærmest er beint 60 så virker det som det er v-sync relatert Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Den ligger på 60 hele tiden. Det står lock framerate while recording, men jeg har boksen blank. Aimen blir helt fucka opp når man er vandt til 120fps Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Fraps stjeler mye kraft og man mister mye fps, hvis du skal redigere senere kan det være lurt å låse den på et fast nivå, ikke alle programmer takler variabel framerate på videoen så bra Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Blir man automatisk låst til å spille i 60fps når man recorder i 60fps? Ser man kan recorde 100fps, men da blir fila så gigantisk. Når jeg recorder nå så er recordinga på 60fps hele tiden, den går verken opp eller ned. Endret 8. mars 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Men så er ikke 60 fps så lite heller da. Har ikke så mye å klage på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå