Dirty Water Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jaja, sender tilbake mitt skjermkort i dag. Har hatt problemer med bildet i lengre tid uten å vite hva problemet har vært. Til slutt ble det veldig ille, og jeg tok ut skjermkortet av PCen for å bytte det ut. Jeg så tilfeldigvis på DVI-kontakten og oppdaget til min store forskrekkelse at en av pluggene (en av de fire hovedpluggene) var helt vridd! Jeg klødde meg i hodet i forundring mens jeg tenkte på hvordan dette kunne ha skjedd, ettersom jeg selv alltid er uhyre forsiktig når jeg behandler PC-komponenter med tanke på støtskader og statisk elektrisitet. Eneste forklaringen jeg kom fram til var at det må ha fått seg et støt i pakkeprosessen på creatives fabrikk, men hvordan de kan ha prestert å sende ut et kort (eller hvis det skjedde tidligere, bruke en ødelagt DVI-kontakt) med en så åpenbar defekt... Det utrolige med hele historien er at jeg ikke har merket noe til det før nå... altså at DVI-kontakten i det hele tatt har sendt signaler til skjermen. Men, den gode tingen med denne historien er den skryten komplett må få for deres utrolig gode støtte via e-mail! De har svart gang på gang, flere ganger om dagen, og er ikke det akkurat sånn vi vil ha det? Jeg må si at jeg synes dette er imponerende Den triste siden av historien er jo da naturligvis at jeg må gå en stund med et gammelt skjermkort i maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå