Gå til innhold

Linjehastighet, holder dette til mitt bruk?

Anbefalte innlegg

Hei. Flytter nå til ny adresse og er så uheldig å får ikke større linjehastighet på mitt bredbånd enn 6500/0.64 levert av broadnet, selvom de sier at de mest sannsynlig kan klare 8-10000/1 når det er innstallert og oppe å går. Vil denne linjehastigheten holde til netflix filmer, tv 2 sumo (premier league matcher live) og ps3/data spill over nett? Takker for svar

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey. Men snakker vi da spilling uten lugging og ålreit kvalitet på streaming da eller? Laste ned og opp, tenker du da nedlasting av filmer, musikk og div da? Kommer kun til å bruke nettet til spill som battlefield på pc, fifa på ps3, se filmer/serier fra netflix og se premier league/hockey matcher på tv2 sumo. Ikke samtidig selvfølgelig:)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt netflix i en leilighet med 2/0,5 linje og det var samme kvalitet som hjemme med 20/1 linje. Så jeg trur dette skal gå bra med god kvalitet , Dårligste linja jeg har spilt bf på er 5/0,5 og da var vi 2 stk og ingen lagg da heller , pingen var på mellom 50-80 på begge to hele tiden.Så det og bare gjøre evt 1 ting av gangen her fungerer bra men usikker på om du kan kjøre skype i bakgrunn når du spiller osv ( Nokså sikker på at dette skal funke helt fin også)

Tenker på nedlasting av spill/film og musikk det er helt klart mulig og gjøre dette men det vil da ta litt tid og regner med at om du har en bra utsender av de filene du skal ha kan du ligge på rundt 5 kbs i nedlasting kanskje litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...