Fragletrollet Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har lyst til å overklokke. her er hva jeg har av utstyr: asus a7n8x Deluxe AMD 2500+ Barton 512 mb TwinMos Ram 512 mb Apacer Ram (disse rambrikkene er kjørt i dual channel) CoolerMaster Aero 7+ som ligger på 38-49 grader (stilskriving(38)-spilling og musikk og alt sammen samtidig(49) ) kjørt med goop som kom med kjøleren. Kan jeg overklokke? Hvordan er de beste instillingene? Så noen spørsmå: Finner ikke FSB i Bios (lol!): er det den der det står 166 mhz og oppover? Vil kjøpe nytt kabinett: hvilket er godt og romslig og holder temperaturen nede? helst Bigtower til r 1-1,5k Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har du lest denne tråden? Mye nyttig som står der. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 ja... jeg tittet i manualen til hk et for å finne ut fsb og der stod det: CPU EXTERNAL FREQUENCY (MHZ) [100MHz] ................................................................... blabla..blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla The Front Side Bus (FSB) is equal to 2 times this field value. Frequency ranges are adjustable in increments of 1, 2, 3 and/or 5 MHz Hva betyr dette? Har sett at noen "skryter" av å ha 200 i FSB. Betyr det at de kjører i 100 mhz? Forstår ingenting........ Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Feilpostet. Hører hjemme i overklokking-kategorien. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg