MysticoN Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei. Har "vokst" fra min stasjonære maskin og bruker pc'en svært sjeldent. Tenker derfor på å pakke den vekk og erstatte den men en "liten" bærbar" maskin. Men jeg er enda en gamer og vil spille litt av og til, krever ikke å kunne kjøre alt på max til en hver tid men min gammle bærbare med GTX 435M holder ikke lengre. Lyst å kjøre f.eks SimCity 5 på high. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Anbefalt for sim city 5 for best ytelse: minimum GTX 275. Sjekket litt og dette tilsvarer omtrent dagens GTX670M for bærbare. Dvs Nvidia GTX670M/MX, GTX675M/MX, GTX680M. Eller på AMD siden: HD8870M og HD7970M. Med andre ord om du vil spille på "high" i SimCity 5 så bør du ikke gå under dette. Slike kort får du ikke i små bærbare, kun i 15" eller større. Lest litt rundt på forum også og simcity 5 er faktisk overraskende krevende til å være strategispill, mange som sliter med dårlig ytelse på sine bærbare maskiner. Jeg ville ihvertfall ikke gått under GT640M/GT650M grafikk, da vil man ihvertfall kunne spille på medium eller deromkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå