Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.. Lurer på om det er noen her som har erfaring med bemanningsbyråer som Capus og Academic Works?

Jeg vet at de fleste bedrifter benytter seg av rekruttering/bemanningsbyråer idag, spørsmålet mitt er hvor lenge blir jeg "bundet" til bemanningsbyrået?

Hørt at man får utbetalt lønn via byrået over en viss periode før man blir betalt av bedriften man jobber for..

Ble nemlig oppringt av Capus ang en jobb som kunderådgiver.

Takker for all hjelp som er mulig å få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan disse byråene arbeider, vet jeg ikke. Men jeg har vært igjennom Xtra nå i over 4 år og er helt OK fornøyd. De har raskt funnet ny jobb når små oppdrag har avsluttet eller jeg ikke var fornøyd med lønnen.

Kontrakten avgjør hvor lenge man er bundet, men etter prøveperioden, så vil jeg tro at det er 3 mnd, evt 6 hvis man har lengre kontrakt. Lønn får man fra byrået helt til man blir fast i et selskap.

Lenke til kommentar

Hvordan disse byråene arbeider, vet jeg ikke. Men jeg har vært igjennom Xtra nå i over 4 år og er helt OK fornøyd. De har raskt funnet ny jobb når små oppdrag har avsluttet eller jeg ikke var fornøyd med lønnen.

Kontrakten avgjør hvor lenge man er bundet, men etter prøveperioden, så vil jeg tro at det er 3 mnd, evt 6 hvis man har lengre kontrakt. Lønn får man fra byrået helt til man blir fast i et selskap.

Takk for svar! forhåpentligvis får jeg et bra tilbud av dem.. skal prøve å få brukt ansiennitet i lønnsforhandlingen. Er egentlig overkvalifisert til denne stillingen, men markedet er veldig trangt akkurat nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...