viranth Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ok jeg forstår, sant det er en del bugs nå. Men du bør si ifra når ting går dårlig fordi det går hardt utover naboer Jepp. Har klart å snudd det nå. Fengslene mine er fulle og de kriminelle er borte. Men layouten på byen er fubar. Må få fikset det etterhvert. Det varierer så utrolig mye. Ett øyeblikk tjener jeg gode penger, så snur det og jeg taper STORE penger. Hvorfor er det ikke mer stabilt? Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Akkurat nå kan det være fordi regionen faktisk virker heelt bugget. Ikke mye fungerer hos meg. Med på å starte en ny? Se her f eks: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Unable to load city fortsatt... Blir gjerne med på en ny en jeg. Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Så, har ca. 70 000 innbygere nå, ska vi bygge arkologi (?), visst noen andre vil, så er jeg med Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er også med på en ny region, å vil aller helst da ikke bli plassert der jeg er nå, var vannvittig vanskelig å få bygget på en vettig måte. Tjener godt med cash for tiden, så om noen trenger litt er det bare å si ifra Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Er også med på en ny region, å vil aller helst da ikke bli plassert der jeg er nå, var vannvittig vanskelig å få bygget på en vettig måte. Tjener godt med cash for tiden, så om noen trenger litt er det bare å si ifra Det kjipe er at man kan kommunisere og trade bare med de 4 nærmeste på 16 player maps slik at man ender opp med 4 isolerte grupper. Når folk blir inaktive i tillegg blir det vanskelig å kommunisere godt. Derfor er det mye bedre å bruke et 7 player map hvor man kan trade og sammarbeide med alle. Startet en ny nå, heter "Hammerøy", kontakt Roggbart ingame for invite Endret 11. mars 2013 av Pegro 1 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hvorfor reiser ikke simmene mine til universitetene deres? :S Endret 12. mars 2013 av BIG1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå