Lomaxz Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ja, jeg mangler alle mine partnere; Cottonwood Forest - niffstiples - Nord-Skandinav Willow Woods - grapzz - Grapz Honeysuckle Marsh - Aiwer90 - Aiwer90 Grapz har jeg funnet og sendt invite til, niffstiples finner jeg ikke, og Aiwer90 finner jeg heller ikke. Foresten, noen har bygd i byen din allerede Aiwer.. Hehe, great men think alike. Har også lagt til jagdtiger og sendt invite, men han har ikke joinet. Går det evt. ann å rive Honeysuckle og la noen andre eller Aiwer begynne der? Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Hvil gjerne bli med, men kommer ikke innpå serveren. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Nå har jagdtiger begynt, hadde bare ikke fått inviten. Men jeg foreslår at vi kanskje gir plassen til en av de vi ikke har funnet til Big1 - RoboCopMike Da er det egentlig to spesialiseringer du kan velge mellom, Olje, eller gambling. ettersom dette er områdene niffstiples eller Aiwer skulle begynne på.. Hvil gjerne bli med, men kommer ikke innpå serveren. Vi venter med å gi bort din da, siden vi ihvertfall har hørt livstegn fra deg . Men du kommer ikke inn nå heller? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Jagdtiger tok nettopp byen sin, så på en eller annen morsom måte så er det nettopp min del av regionen som mangler alle... Hjelp! Trenger strøm! Nå! Og, BIG1, jeg prøvde å finne deg, men fant deg ikke. edit: dette går ikke, tok over Honeysuckle Marsh intill Aiwer kan komme inn. Må ha strøm og søppelhåndtering. Til gjengjeld tilbyr jeg helsetjenester, politi, brannvesen og gjennvinning. Endret 10. mars 2013 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Jagdtiger tok nettopp byen sin, så på en eller annen morsom måte så er det nettopp min del av regionen som mangler alle... Hjelp! Trenger strøm! Nå! Og, BIG1, jeg prøvde å finne deg, men fant deg ikke. La du til RoboCopMike? Anway, jeg la deg til Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg har lagt til dere alle i listen min Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Nå har jagdtiger begynt, hadde bare ikke fått inviten. Men jeg foreslår at vi kanskje gir plassen til en av de vi ikke har funnet til Big1 - RoboCopMike Da er det egentlig to spesialiseringer du kan velge mellom, Olje, eller gambling. ettersom dette er områdene niffstiples eller Aiwer skulle begynne på.. Vi venter med å gi bort din da, siden vi ihvertfall har hørt livstegn fra deg . Men du kommer ikke inn nå heller? Takk, men nei, jeg kommer ikke inn. Europe West 3 er full, står det her. Får bare prøve utover dagen, så visst det ikke går, så får dere bare gi bort plassen min. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 La du til RoboCopMike? Anway, jeg la deg til Jeg fant deg på Origin, men ikke når jeg søker i Sim City. Sikker på at du er på Europe West 3... Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg fant deg på Origin, men ikke når jeg søker i Sim City. Sikker på at du er på Europe West 3... Ah, det står at den er full. Jeg har spilt totalt 19 timer på Europe West 6. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ikke rart jeg ikke finner deg da Gå inn på Europe West 3 og prøv å finn meg der. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ikke rart jeg ikke finner deg da Gå inn på Europe West 3 og prøv å finn meg der. West 3 er tydeligvis en belastet server.... den er full :/ Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 West 3 er tydeligvis en belastet server.... den er full :/ Hmm, kjipt det virker som dere sliter med å kommme inn da. Har ikke hatt noe innloggingsproblemer der i det siste, men er kanskje siden jeg lagde en by der ganske kjapt.. Fortsett å prøv og si fra hvis dere kommer inn.. Nei, det er flere. Btw, kan jeg få godkjent arcology over byen min? Roggtown. Hvis du er enig i at det er fornuftig da, takk! Har du begynt å bygge? Har også lyst til å begynne å bygge arcology. Lager en del metall og alloy og har nok penger, trenger bare tv-apperater . Lenke til kommentar
grapz Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ja, jeg mangler alle mine partnere; Cottonwood Forest - niffstiples - Nord-Skandinav Willow Woods - grapzz - Grapz Honeysuckle Marsh - Aiwer90 - Aiwer90 Grapz har jeg funnet og sendt invite til, niffstiples finner jeg ikke, og Aiwer90 finner jeg heller ikke. Foresten, noen har bygd i byen din allerede Aiwer.. Foresten er det utrolig mye luftforurensning i regionen. Har ingen industribygninger, og ingen industri der vinden kommer fra heller.. Er luftforurensning global? Fikk ikke startet på fredagskveld grunnet invite trøbbel, og har vært utenbys i går og i dag. Kommer på i kveld, og får satt i gang da Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Føler liksom at jeg har gjort det jeg kan på den begrensede plassen jeg har tilgjengelig. vet liksom ikke helt hva mer som kan gjøres. Var en utrolig vanskelig plass å starte min SimCity karriere. Men får bare forsøke å utvikle meg, men om noen har tips til hvordan jeg kan forbedre meg, så kom gjerne med det Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Er det mulig for meg å bli med i regionen? Orgin: espenfonhus Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Vi sliter virkelig med forurensning her. drit i meg da Prøver å finne deg hver gang jeg logger på. Ingen sjangs enda. foresten har jeg ikke noe problem å gå inn på Europe West 3. Kommer inn hver gang. Endret 10. mars 2013 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Tror kanskje det kunne vært en ide å fått bygget sånn solcellepanel great works, så man slipper å bekymre seg for strømmen, og dermed kan redusere luftforurensingen ved å unngå kullkraftverk. Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Noen med ledig region? Send meg invitasjon, Remekboy75 Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Nå har jeg vært borte en liten stund, så om noen kan gi meg en kjapp oppdatering ang. byen til aiwer og evt. hvem som har fått den byen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå