Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Kan du vurdere det nå? Trenger arbeidere selv. :)Har petrolium HQ fult oppgradert osv btw! Ser at Spooner plains er nabo. 16. || Gneb97 || Gneb97 || borgermester || Olje/avfall/tungindustri || Spooner Plains Kunne vi hatt bruk for et arcology der, eller er det behovet lett å dekke med andre byer? Sorry, er litt ivrig. Endret 9. mars 2013 av Pegro Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) slettet Endret 9. mars 2013 av Pegro Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Hmm, nabo'n din kommer, så snart jeg kommer meg på serveren. Hva trur du jeg kan spesialisere meg i ? Tenker transport/søppel og evt. en stor brannstasjon.. ? Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Utmerket! Hadde vært ganske digg med litt klassisk by-service, som brannbiler og politibiler ja Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Det er det jeg tenker på, har drevet og sett litt på det, så kommer nok til å bygge full brannstasjon/politistasjon og satse på kollektivtrafikk. Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Si ifra hvis du trenger en kick-start, har altfor mye penger Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Takk for det, skal si ifra, får bare håpe jeg kan komme meg på serveren snart. Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Trenger fortsatt å vite hvordan av de byene som er Stackolee Ravine, så jeg får begynt på bybyggingen min! Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Hmm... Etter 4 timer kommer jeg fortsatt ikke innpå West 3, ååå, jeg som ville spille. :/ Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Hmm... Etter 4 timer kommer jeg fortsatt ikke innpå West 3, ååå, jeg som ville spille. :/ Syntes dette er rart, har logget inn på West 3 flere ganger i dag uten problemer. Hvor står du fast? Det finnes et par bugs hvor man faktisk må slette noen filer for å komme videre. Trenger fortsatt å vite hvordan av de byene som er Stackolee Ravine, så jeg får begynt på bybyggingen min! Er bare å klikke på området, så får du opp hva det heter. Endret 9. mars 2013 av Pegro Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Det står at det er fullt når jeg skal joine serveren, så jeg har egentlig ingen mulighet for å gjøre noe. Slettet noen filer tidligere idag grunnet noen problemer med spillet da, men det er løst nå. Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Au, mulig det er slik at hvis man ikke har en by på serveren og den er full, så kommer man ikke på ventelisten engang. Det er kjipt. Håper det ordner seg i løpet av helgen. Endret 9. mars 2013 av Pegro Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Jepp, håper det ja, vil ikke miste plassen min på serveren. Er jeg den eneste som ikke har tatt byen min ? Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Nei, det er flere. Btw, kan jeg få godkjent arcology over byen min? Roggtown. Hvis du er enig i at det er fornuftig da, takk! Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Region 6 anyone? Er nok ledig i denne, er noen som ikke har valgt by og ikke har gitt tilbakemelding. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Er nok ledig i denne, er noen som ikke har valgt by og ikke har gitt tilbakemelding. Jeg spilte i 16 timer i går gi meg en invite da Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Ja, jeg mangler alle mine partnere; Cottonwood Forest - niffstiples - Nord-Skandinav Willow Woods - grapzz - Grapz Honeysuckle Marsh - Aiwer90 - Aiwer90 Grapz har jeg funnet og sendt invite til, niffstiples finner jeg ikke, og Aiwer90 finner jeg heller ikke. Foresten, noen har bygd i byen din allerede Aiwer.. Foresten er det utrolig mye luftforurensning i regionen. Har ingen industribygninger, og ingen industri der vinden kommer fra heller.. Er luftforurensning global? Endret 10. mars 2013 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Vi mangler vel faktisk hele 4 stk, pluss at en by merkelig nok er forlatt.. De som mangler er: Cottonwood Forest - niffstiples willow woods - Grapzz barleycorn point - jagdtiger Spooner plains - Gneb97 Honeysuckle marsh - Aiwer90 Hvis de ikke joiner snart så kan vel noen andre få plassen? BIG1, hva er origin id, etc? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Navn: BIG1 Origin ID: RoboCopMike Spesialisering: Electronics (prosessorer) Regionsstatus: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå