Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Uff, vanskelig å holde en bitteliten by oppe uten hjelp fra naboene. Hvor blir det av dere, Nord-Skandinav, Grapz, og Aiwer? Jeg finner dere ikke på Origin. Lenke til kommentar
ToreM Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 blitt tildelt sone, burde jeg ikke fått en invite også? Noen som kan ta en invite til meg? Origin ID: Jagdtiger Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 blitt tildelt sone, burde jeg ikke fått en invite også? Noen som kan ta en invite til meg? Origin ID: Jagdtiger Jeg har sendt deg friend-request. Aksepter, så skal jeg invite deg Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Can du adde meg også ? Gneb97 Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Can du adde meg også ? Gneb97 Jeg finner deg ikke, Gneb97. Sikker på at du er på riktig server? prøv å legg meg til som venn Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Får ikke til å koble til EU West 3 ? Skal prøve å legge deg til. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Har sendt deg friend invite. Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Noen må sende meg en invite til regionen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Prøver, men tror det er noe feil. Prøv å gå ut av hele Origin. Sørg for at du er pålogget og synlig. Aiwer90, droppa du ut? Byen din er forlatt... Det er ikke bra for meg. Trenger både strøm, søppel, vann og industri for beboerne mine. Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Sendte deg en venneforespørsel, Unlimited. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Har ikke fått den. Sikker på at du er på riktig server? Lenke til kommentar
Aiwer Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 kast over en invite, Aiwer90 er Origin ID Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 kast over en invite, Aiwer90 er Origin ID Finner deg ikke, er du på riktig server? Samme gjelder Gneb97 . Dere må være på EU west 3! Noen må sende meg en invite til regionen. Jeg har invitert deg nå Guullfisk Legg meg til så kan jeg invitere dere Lenke til kommentar
Aiwer Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Har lagt deg til, men servern er full og jeg kan ikke velge Europe West 3 som server :/ Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Har godt med penger nå (over 1 million), noen ting vi trenger? International airport eller arcology? Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Stackolee Ravine står det at jeg skal ha, spørsmålet er bare hva det blir på norsk? Hater å ha norsk på, men vet ikke hvordan jeg endrer det! Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Uhm, jeg kommer ikke innpå EU West 3.. Lenke til kommentar
ToreM Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Soo sleis, vente i spenning Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Samarbeidsprosjekter venter vi med til vi ser hva som er mest hensiktsmessig for hver enkelt cluster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå