Unlimited LTD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Har du prøvd å skru den av og på igjen? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Har prøvd å gå ut og inn av regionen ja. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) EDIT: Funker ikke å sende invites likevel... Powerfeed får ansvaret med å invitere folk. Endret 8. mars 2013 av snowhill Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg må invitere folk til den spesifikke byen. Jeg er på teamspeak. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Prøv å gå ut av Sim City, logg deg av Origin, og logg deg på igjen, og start Sim City på nytt... Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Aiwer Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Navn: Aiwer90 Origin ID: Aiwer90 Spesialisering: hva som helst Regionstatus: borgermester Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Hehe.. Det hjelper iallefall til å få 20 min kø, men skal prøve. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Ser ut som der er store problemer med å få invitert folk. Jeg logger av om en times tid. Men skal få invitert alle i morgen tidlig dersom det ikke bedrer seg innen en time. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Skal prøve å invitere folk til regionen du har opprettet, powerfeed, jeg også Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Husk å ikke bygg samme departement som andre regioner. Vi får fordelene av at vi har forskjellige departement. Endret 8. mars 2013 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Er det slik at alle som er i regionen kan invitere folk? Eller er det bare han/hun som startet regionen som kan dette? Uansett sleng meg en invitasjon når det er mulig. Edit: Skal nevnes at for øyeblikket virker serveren meget stabil. Endret 9. mars 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Blir gjerne med i denne byen. Bygger det som trengs =)origin name: viranth Endret 9. mars 2013 av viranth Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Alle som er i regionen kan invitere folk, bare husk å inviter folk til den slotten de har fått tildelt. Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Heisann, så bra dere har startet allerede. Kan jeg få invite til Diskheim? Lenke til kommentar
ToreM Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Hvis ledig plass - Så blir jeg veldig gjerne med - Navn: Jagdtiger Origin ID: Jagdtiger Spesialisering: hva som helst Regionstatus: borgermester Lenke til kommentar
Osk10 Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 navn: osk100 origin ID: osk100 spesialisering: kultur/turisme regionsstatus: borgermester Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Navn: Gneb97 Origin ID: Gneb97 spesialisering: Hva dere vil, kan handel/gruve. Regionsstatus: Borgermester Blir gjerne med, visst det er plass. Endret 9. mars 2013 av Gneb Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Da er regionen full, og alle har fått tildelt byer med tilhørende spesialiseringer. Jeg kommer ikke på før i kveld en eller annen gang. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Navn: BIG1 Origin ID: RoboCopMike Spesialisering: Electronics Regionsstatus: (aner ikke, har ikke spilt enda) Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Hmm.. EU West 3 er full, skal jeg bare vente da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå