snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg har nettop kjøpt spillet, men har ikke begynt å spille enda. Kan jeg fremdeles være med eller er dette litt for "proffe" spillere? Ikke noe problem å bli med så lenge man dedikerer seg til å utvikle regionen til alles beste - med andre ord ikke sabotere for andre Det er også en fordel om man spiller litt oftere enn 30 min i uken. Til alle sammen: Skal vi gå for navnet "Diskheim"? Og hvilken map skal vi ta utgangspunkt i? Endret 8. mars 2013 av snowhill Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Diskheim funker bra det, Discovery Delta, eller Titan Gorge? Men på Titan Gorge er det noen utrolig "dretne" byer. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Diskheim funker bra det, Discovery Delta, eller Titan Gorge? Men på Titan Gorge er det noen utrolig "dretne" byer. Tenker på Discovery Delta selv, satse på det? Setter opp en oversikt over hvem som får hvilken by nå. Lenke til kommentar
grapz Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Stemmer for Discovery Delta jeg også. Titan Gorge har bl.a. ett området som har ca 40% building space (men masse kull). Her er det også info om de forskjellige områdene: http://simcityhall.net/viewtopic.php?pid=194#p194 Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Edit: DD her også Endret 8. mars 2013 av Aperture89 Lenke til kommentar
grapz Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Har bare prøvd noen av områdene i Discovery Delta (14, 15 og 16), og de var ganske bra iallefall Men er litt ett fett for meg, så lenge det blir satt opp en region Endret 8. mars 2013 av grapz Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Da har jeg tatt utgangspunkt i Discovery Delta, samt delt ut byområder etter hva området har av naturressurser. Dere må gjerne være uenig Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Når lager du regionen? Tenkte å begynne før leggetid Lenke til kommentar
grapz Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Heh, litt buggy denne venneliste funksjonen i Origin enda ja... Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Når lager du regionen? Tenkte å begynne før leggetid Setter i verk nuh (så sant EA's Europe West 3 server spiller på lag med meg)! Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Navn: Guullfisk Origin ID: Guullfisk Spesialisering: Olje/malm Regionsstatus: Borgermester Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg kom inn etter 20 min venting. Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Får forøvrig ikke spillet før morgendagen, så blir nok ikke å spille noe særlig før lørdagskvelden kanskje! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Hvordan joiner jeg regionen? Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Nå har jeg blitt kastet ut av serveren, så jeg kommer meg ikke inn igjen før tidligst om 20 min... :nei2: Endret 8. mars 2013 av snowhill Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Hvordan joiner jeg regionen? Du får nok invitasjon av snowhill. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg har satt opp. Sender ut invite til dere, hust å velg den byen dere er tildelt. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Great! Endret 8. mars 2013 av snowhill Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg har sendt venneforespørsel til s0lbakkn. Sjekker igjen om 25 min Dette blir bra. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Ser ut som der er noe krøll med å få invitert dere. Jeg blir nok på 2 timer til. Skal prøve periodisk å invitere dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå