snowhill Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Dette er tråden for Diskusjon.no's SimCity region nummer 5! For mer informasjon angående denne idéen, se tråd for region 1. Region 1: http://www.diskusjon...owtopic=1493191 Region 2: http://www.diskusjon...owtopic=1493662 Region 3: http://www.diskusjon...owtopic=1494006 Region 4: http://www.diskusjon...owtopic=1494417 Teamspeak (frivillig) for alle regioner (takk til Bysno): 85.236.100.85:15927 ******************************************************************************* 8.3.2013: Er det interesse for at det opprettes en ny region? Inntil videre så lufter jeg kun interessen, og skulle det vise seg at det er "liv laga" for en ny region, så kan vi begynne med planlegging av regionen (spesialiseringer, valg av navn/region, guvernør ++). Oppdatering 1: Regionen blir lagt til serveren "Europa Vest 3/Europe West 3", da denne har vist seg som forholdsvis stabil (believe it or not!). Oppdatering 2: Regionen blir opprettet på serveren "Europa Vest 3" så fort vi er oppe i 8 spillere. Hvis det ikke kommer motsigelser med motforslag, vil regionen bli døpt til "Diskheim". Oppdatering 3: Regionen er nå opprettet på serveren "Europe West 3" - Diskheim er med andre en realitet. Siden regionen har et norsk navn, så bør også byene ha norske navn. 9.3.2013: Regionen er nå full. Flere byer er allerede i full sving, og det interne markedet går så det suser. ******************************************************************************* Liste over foreløpige medlemmer: Nr. || (navn) || (origin ID) || Guvernør/Borgermester || Spesialisering || byområde 01. || snowhill || s0lbakkn || Borgermester/Guvernør || Gambling/turisme || Cottonwood Forrest 02. || Pegro || Roggbart || Borgermester || Olje/avfall || Washtub Fields 03. || Aperture89 || Aperture1989 || Borgermester || Elektronikk/industri/handel || Harper Plains 04. || Nord-Skandinav || niffstiples || Borgermester || Kultur/turisme/utdanning || Sawyers Crossing 05. || Lomaxz || Lomaxz || Borgermester || Gruvedrift || Cotton Bend 06. || Nitrius || Nitrius || Borgermester || Handel || Thatcher Overlook 07. || powerfeed || powerfeed || Borgermester/viseguvernør || Gruvedrift/industri || Huckleberry Island 08. || Ultimate LTD || flueworks || Borgermester || Utdanning/bebyggelse || Magnolia Wetlands 09. || hubik || hubik123 || Borgermester || kultur/turisme/handel || Rising Sun Valley 10. || Grapz || Grapzz || borgermester || Elektronikk/industri || Willow Woods 11. || Guulfisk || Guullfisk || borgermester || Kulldrift || Stackolee Ravine 12. || Aiwer90 || Aiwer90 || borgermester || Olje || Honeysuckle Marsh 13. || viranth || viranth || borgermester || Gambling || Jugband Hills 14. || ToreM || Jagdtiger || borgermester || Utdanning/bebyggelse || Barleycorn Point 15. || osk100 || osk100 || borgermester || Elektronikk/smelteverk| Kazoo Pass 16. || Gneb97 || Gneb97 || borgermester || Olje/avfall/tungindustri || Spooner Plains Endret 10. mars 2013 av snowhill Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Navn: pegro Origin ID: Roggbart Spesialisering: hva som helst Regionstatus: borgermester Endret 8. mars 2013 av Pegro Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Navn: Aperture89 Origin ID: Aperture1989 Spesialisering: Elektronikk, evt Utdanning Regionstatus: Borgermester Endret 8. mars 2013 av Aperture89 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Navn: Nord-Skandinav Origin ID: niffstiples Spesialisering: Arbeidskraft, gambling/turisme eller utdanning/commercial Regionstatus: Borgermester Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Hvilke server skal vi spille på? Europe west 1 har vært ubrukelig for meg siden start, West 2 fungerer men ofte full. Har ikke prøvd de to andre. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Hvilke server skal vi spille på? Europe west 1 har vært ubrukelig for meg siden start, West 2 fungerer men ofte full. Har ikke prøvd de to andre. Vest 1 tror jeg vi kan utelukke, det samme tror jeg vi kan gjøre med Vest 2 - så jeg tror det beste kan være Vest 3/4. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Forslag til navn: Diskva/discow Sao Diskus Rio de diskusiona Diskheim 1 Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Forslag til navn: Diskva/discow Sao Diskus Rio de diskusiona Diskheim Nice! Kan legge opp en poll etterhvert. Diskheim synes jeg var nice. Kall meg gjerne gammeldags, men synes regionen bør ha et norsk navn. 2 Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Fikk spillet i posten en dag forsinket fra elkjop, men blir gjerne med på denne regionen ! Har ikke testet spillet enda, men spillt de andre Sim City flittig.. Bunkret inn snacks og øl og klar utover kvelden (så sant serverene virker) Navn: Lomaxz (ikke installert enda, så kan edites) Origin ID: Lomaxz Spesialisering: Gruvedrift, eller åpen Regionstatus: Borgermester 1 Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Fikk spillet i posten en dag forsinket fra elkjop, men blir gjerne med på denne regionen ! Har ikke testet spillet enda, men spillt de andre Sim City flittig.. Bunkret inn snacks og øl og klar utover kvelden (så sant serverene virker) Navn: Lomaxz (ikke installert enda, så kan edites) Origin ID: Lomaxz Spesialisering: Gruvedrift, eller åpen Regionstatus: Borgermester At du fikk spillet en dag for sent har nok spart deg for mye hårtap. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 At du fikk spillet en dag for sent har nok spart deg for mye hårtap. Ja, fått med meg at det har vært ganske trøbbel. Så egentlig like greit, så lenge jeg får til å spille litt nå Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Noen av serverne dere får spilt på for øyeblikket? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Kunne tenkt meg å blitt med om mulig. Navn: Nitrius Origin ID: Nitrius Spesialisering: Ikke helt satt meg inn i disse spesialiseringene enda, men skal nok være ganske så tilbøyelig. Regionstatus: Regner med at dette er en som "leder" regionen? Isåfall har ikke all verden av erfaring med spillet, så tror ikke den rollen tilhører meg med det første. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Noen av serverne dere får spilt på for øyeblikket? Europa Vest 3 fungerer som en drøm (i SimCity forstand i allefall...). Regionen blir anlagt der, så fort vi er oppe i 8 stk (da er 2 clusters fylt opp). Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Navn: powerfeed Origin ID: powerfeed Spesialisering: Hva som helst. Regionstatus: Borgermester Endret 8. mars 2013 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Navn: Ultimate LTD Origin ID: Flueworks Spesialisering: Utdanning / Residential / Kultur Regionstatus: Borgermester Da er vi 8? Endret 8. mars 2013 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Hubik Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 navn: hubik origin ID: hubik123 spesialisering: kultur/turisme/handel regionsstatus: borgermester Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg har nettop kjøpt spillet, men har ikke begynt å spille enda. Kan jeg fremdeles være med eller er dette litt for "proffe" spillere? Lenke til kommentar
grapz Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Navn: Grapz Origin ID: Grapzz Spesialisering: Elektronikk Regionsstatus: Borgermester Endret 8. mars 2013 av grapz Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 La deg til på Origin snowhill, lets get crackin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå