batxi Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg ny mobil, men er usikker på hva jeg skal kjøpe... Noen som har en å anbefale? Prisen er ikke så farlig. Har noen kriterier: HD skjerm god lyd 8 mp kamera Hadde vært fint om noen kunne ha hjulpet meg litt med dette... Har dere en mobil dere synes er bra, er det bare å legge igjen en link Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Galaxy Nexus/ Optimus Nexus Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Galaxy SIII, evt. vente på Sony Xperia Z, det har 13.1 MP kamera og 1080p skjerm. Alle specs her: http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z-5204.php Endret 8. mars 2013 av malmern Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Om det er viktig å kunne bruke den i sollys, har jeg hørt mye bra om Nokia Lumia 920. Men det er Windows Phone 8, og ikke Android. Funker bra det også, men det er færre apper. 1 Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Oppo Find 5 ser svært bra ut og har utrolig gode specs. Kosta meg 3200 kr fra oppostyle.com. 13 mp kamera på den og 32GB. Skjermoppløsningen er på 1080p og skjermen er IPS. Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 evt. vente på Sony Xperia Z, http://www.gsmarena....eria_z-5204.php Du vet at Xperia Z allerede er ute? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg ny mobil, men er usikker på hva jeg skal kjøpe... Noen som har en å anbefale? Prisen er ikke så farlig. Har noen kriterier: HD skjerm god lyd 8 mp kamera Hadde vært fint om noen kunne ha hjulpet meg litt med dette... Har dere en mobil dere synes er bra, er det bare å legge igjen en link iPhone 5 er ganske bra, har den selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Hickey Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Skal du ha full HD er tre alternativer HTC One Samsung Galaxy S4 Sony Xperia Z Xperia Z er allerede i butikkhyllene, HTC One skulle også vært det om noen dager, men noen sier den er forsinket og ikke kommer før i månedsskiftet, mens Galaxy S4 lanseres om noen dager og er vel i butikkhyllene i løpet av de neste par månedene. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Vurdert Iphone? Er selv veldig fornøyd med den Ellers ville jeg ventet til s4 Endret 11. mars 2013 av NokkeFeita Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Sier ryktene noe om lesbarheten til S4 i sollys? Nå kommer sommeren, og jeg er lei av skjermen på min gamle telefon. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) HD skjerm - Nokia Lumia 920 har HD-oppløsning og svært god i sollys. Vunnet flere testet i dette. Har også 60fps skjerm (andre mobiler kjører 30 eller mindre), og skjermen kan håndteres med hansker på. Greit i Norge! god lyd - Nokia Lumia 920: Vunnet flere tester her, samtalekvalitet, opptakskvalitet. . Ingen skurring i lyd som man til nå har sett på mobiler. Merk også god videoopptak i mørket. 8 mp kamera - Nokia Lumia 920 har vunnet flere tester her. Desidert best når det ikke er fullstendig dagslys, dvs i skumring og kveld. Noe som er 2/3 av døgnet. Endret 14. mars 2013 av Don Juan Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Nexus 4... billigere og bedre enn de aller fleste konkurrenter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå