Arodem Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Alpha-utgaven av miltærsimulatoren ArmA III leder an utgivelsene. Les hele saken Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Arma III Alpha fungerer knirkefritt og perfekt i forhold til simcity. Enda ikke opplevd en disconnect eller spill ødeleggende bug. 1 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Oi.... Om jeg får Settlers IV også blir jeg veeeldig glad. Hadde litt mange problemer med disse spillene i W7 så jeg ga opp. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Arma 2 har gitt meg over 1000 timer av fornøyelse fra forskjellige City Life mods og Dayz . Gleder meg til de nye moddene og nye Dayz standalone. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) WRC Powerslide ser faktisk veldig gøy ut! Virker som en god miks mellom useriøst og seriøst. Endret 9. mars 2013 av Coffey Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Arma 3 skal kjøpes på Mandag Hadde planer om å kjøpe Sim City også, men etter alt rabalderet rundt spillet så tror jeg at jeg venter 1 mnd eller 2 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Tredjepersonseventyret Blade of Darkness fra 2011 runder av retroutgivelsene fra GOG.com denne gangen. Hehehe, litt feil, Er riktig år i setningen etter. Endret 8. mars 2013 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tredjepersonseventyret Blade of Darkness fra 2011 runder av retroutgivelsene fra GOG.com denne gangen. Hehehe, litt feil, Er riktig år i setningen etter. Takker, fikset. :-) Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 A small talk at the back of beyond er en veldig god idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå