B25S Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvilken Asia butikk er den beste med tanke på popularitet, utvalg og pris i Drammen? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg tapte et veddemål og må nå tilberede et asiatisk måltid til en venninne med ingredienser det er vanskelig å oppdrive i vanlige matbutikker. Har prøvd å søke litt på Google, men det er ikke lett å bli klok. Har funnet ut at de fleste asiabutikkene" ligger på rekke og rad" i Tollbugata, og Hoang Asia Mat er butikken jeg leter etter. Noen innspill? Kommer til å ha litt dårlig tid så er greit å få planlagt. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Spørsmålet er for min del hva du skal lage, og hva du da trenger. Jeg er ikke kjent i Drammen desverre, men kan kanskje peke deg i andre retninger? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Er jo en som er like ved torget, der bussene stopper. Ganske godt utvalg der, visst ikke de har så får du nesten spørre om de vet om noen som har produktene du leter etter. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hva er du spesifikt på jakt etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå