Gå til innhold

Kjøpe Windows 7 produktnøkkel - helst digital versjon.

Anbefalte innlegg

Hååååper ikke jeg driter meg ut nå; å spør om noe som er besvart i sticky :o

Uansett; jeg vil kjøpe windows 7 pro/ultimate men orker ikke vente på dvd i posten. Da jeg googla fikk jeg frem flere svar som sier det er fullt mulig fra windows store. Men hver gang jeg trykker meg inn kommer w8. Da jeg endelig kom frem til rett produkt var det bare shipping som kunne velges.

Jeg driter i dvden! Så fant jeg en side hvor man kan laste ned original iso, men nå trenger jeg en plass jeg kan kjøpe serial; og få koden med en gang!

Er det rart folk piratkopierer når alt lovlig skal være så jævlig tungvindt?

Btw, siden jeg har w7 home full, kan jeg bruke oppgrader pakke til pro/ult? Eller er det bare for tidliggere windows?

\NERDRAGE\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan du ikke regne med på utgåtte produkter.

Hvis du ønsker å skaffe produktnøkkelen raskt så installerer du W7 uten nøkkel, tar maskinen av nettet og stiller klokken fram et par måneder. Etter restart får du tilbud om å kjøpe nøkkel. Evt. vpn slik at det ser ut som du er i USA kan være lønnsomt.

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

De sluttet å selge Windows 7 26 oktober i fjor. Så det er ingen mulighet til å kjøpe digital kopi av Windows 7 fra Microsoft lengre.

Eneste mulighet er de fysiske kopiene som fortsatt finnes i butikker rundt om kring. Men de vil også forsvinne, for Microsoft lager ingen nye fysiske kopier heller.

Så vil du ha Windows 7, kjøp i butikk. Om du vil ha digital kopi, er Windows 8 eneste alternativ.

Kjipt, men slik er verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...