Mokkisjeva Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hååååper ikke jeg driter meg ut nå; å spør om noe som er besvart i sticky :o Uansett; jeg vil kjøpe windows 7 pro/ultimate men orker ikke vente på dvd i posten. Da jeg googla fikk jeg frem flere svar som sier det er fullt mulig fra windows store. Men hver gang jeg trykker meg inn kommer w8. Da jeg endelig kom frem til rett produkt var det bare shipping som kunne velges. Jeg driter i dvden! Så fant jeg en side hvor man kan laste ned original iso, men nå trenger jeg en plass jeg kan kjøpe serial; og få koden med en gang! Er det rart folk piratkopierer når alt lovlig skal være så jævlig tungvindt? Btw, siden jeg har w7 home full, kan jeg bruke oppgrader pakke til pro/ult? Eller er det bare for tidliggere windows? \NERDRAGE\ Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Bare installer Windows 7 uten nøkkel. Når prøveperioden er over så får du tilbud om å kjøpe nøkkel. Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 @mob999 uhm, om det er mulig så må det vel også være mulig og kjøpe i forkant fra microsoft? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Det kan du ikke regne med på utgåtte produkter. Hvis du ønsker å skaffe produktnøkkelen raskt så installerer du W7 uten nøkkel, tar maskinen av nettet og stiller klokken fram et par måneder. Etter restart får du tilbud om å kjøpe nøkkel. Evt. vpn slik at det ser ut som du er i USA kan være lønnsomt. Endret 8. mars 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Jaja skjer ikke noe av å sitte her å ikke gjøre noe. Får prøve det som du sier. Leste også at det var mulig og oppgradere win via Windows Anytime... som ikke støttes i norge. Det virker som de ikke vil ha penger... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tja, sist jeg testet metoden så var ikke W8 lansert. Kanskje det ikke er mulig lenger. De vil sikkert ikke ha pengene. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 De sluttet å selge Windows 7 26 oktober i fjor. Så det er ingen mulighet til å kjøpe digital kopi av Windows 7 fra Microsoft lengre. Eneste mulighet er de fysiske kopiene som fortsatt finnes i butikker rundt om kring. Men de vil også forsvinne, for Microsoft lager ingen nye fysiske kopier heller. Så vil du ha Windows 7, kjøp i butikk. Om du vil ha digital kopi, er Windows 8 eneste alternativ. Kjipt, men slik er verden. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jamfør orddelingsfeilen i trådtittelen kan jeg opplyse om at det er mulig å kjøpe både produkt og nøkkel. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 for Microsoft lager ingen nye fysiske kopier heller. Så vil du ha Windows 7, kjøp i butikk. Om du vil ha digital kopi, er Windows 8 eneste alternativ.. Tells kanskje ikke like mye da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå