ReaveЯ Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvis jeg tar Pre-Purchase nå på steam kan jeg begynne å spille idag da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg har kjøpt spillet på forhånd og Steam gir meg bare muligheten til å "forhåndsnedlaste" det, men ikke til å spille spillet. Her er mitt bevis på at spillet er ferdignedlastet men ikke spillbart inntil det er offisielt lansert. Mulig det har noe med tidsforskjell å gjøre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det skal være mulig å spille klokken 19:00 norsk tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg kan bekrefte at dette stemmer, jeg kan nå starte spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Idag fikk jeg spilt 5 spill, og det var juksemakere på 3 av dem som brukte trainers. Jeg angrer på at jeg kjøpte dette spillet. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva er en trainer? Og er spillet lag- og hakkefritt? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Idag fikk jeg spilt 5 spill, og det var juksemakere på 3 av dem som brukte trainers. Jeg angrer på at jeg kjøpte dette spillet. Så kjipt, jeg skal ha nok ha det uansett for å spille med kompiser, men kjipt at online delen blir ødelagt. Er det noe steam får gjort noe med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg vet ikke, men jeg håper at spillet havner på Valve sin VAC liste (Valve Anti-Cheat), dette er juksesikre servere som oppdager juksing automatisk og sperrer brukere ute. Kilde; http://en.wikipedia.org/wiki/Valve_Anti-Cheat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva er en trainer? Og er spillet lag- og hakkefritt? Det er denne faenskapen her; http://www.cheathappens.com/19604-PC-Age_of_Empires_2_HD_cheats Og her kan du se hvordan den fungerer; http://www.youtube.com/watch?v=bTIyJlQCrqU Jeg tror at Valve kommer til å legge til VAC slik at trainers ikke vil fungere lengre. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Noen som blir med nå? edit: steam id'en er 1992638 Endret 8. april 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Men hva med hakkingen/laggingen? Er det fikset? Har ikke fått tid til å teste selv. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 har ikke spilt så mye AE2, men er det noe spessielt med dette spillet som er så mye bedre en AE3 ? med denne hd lanseringen så ser det bedre ut ja, men AE3 ser fortsatt hakket bedre ut, og er jo et nyere spill..hvorfor lagde de ikke "HD" versjon av AE3 i stedet ? Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Jeg synes AoE3 ble for simpelt og barnslig. Endret 16. april 2013 av flowerpot Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg synes AoE3 ble for simpelt og barnslig. for simpelt ? spilte dette nye AE2 litt i går, er jo nesten det samme, bare dårligere grafikk og et generelt eldre spill. sillet har også en del mangler som alle strategi sill bør ha. f.eks attack knapp mangler. soltatene går bare forbi selv om de blir angrepet med mindre man trykker på en fiende. det går jo ikke. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det går heller ikke å kunne produsere 25 population på en gang, med én bygning... Age3... Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 for simpelt ? spilte dette nye AE2 litt i går, er jo nesten det samme, bare dårligere grafikk og et generelt eldre spill. sillet har også en del mangler som alle strategi sill bør ha. f.eks attack knapp mangler. soltatene går bare forbi selv om de blir angrepet med mindre man trykker på en fiende. det går jo ikke. AOE3 ødela alt, la til "helter" og fokuset lå på å trade med indianerne som man ikke spilte med, eller mot. Da kan du likså godt spille wc3 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 På samme måte som de ødela Rise of Nations med Rise of Legends med helter og hokus pokus? Rise of Nations er veldig likt AoE2, bare mye mer komplekst, og mye morsommere (IMO) når man lærer seg å håndtere hele sjappa Btw, samme folkene som har laget begge spillene, så spillmotoren og grafikken er jo ca lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå