Gå til innhold

Age of Empires II får HD-versjon (Win)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg har kjøpt spillet på forhånd og Steam gir meg bare muligheten til å "forhåndsnedlaste" det, men ikke til å spille spillet.

post-217402-0-09016000-1365180531_thumb.jpg

Her er mitt bevis på at spillet er ferdignedlastet men ikke spillbart inntil det er offisielt lansert. Mulig det har noe med tidsforskjell å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Idag fikk jeg spilt 5 spill, og det var juksemakere på 3 av dem som brukte trainers. Jeg angrer på at jeg kjøpte dette spillet.

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg spilt 5 spill, og det var juksemakere på 3 av dem som brukte trainers. Jeg angrer på at jeg kjøpte dette spillet.

Så kjipt, jeg skal ha nok ha det uansett for å spille med kompiser, men kjipt at online delen blir ødelagt. Er det noe steam får gjort noe med?

Lenke til kommentar

har ikke spilt så mye AE2, men er det noe spessielt med dette spillet som er så mye bedre en AE3 ? med denne hd lanseringen så ser det bedre ut ja, men AE3 ser fortsatt hakket bedre ut, og er jo et nyere spill..hvorfor lagde de ikke "HD" versjon av AE3 i stedet ?

Lenke til kommentar

Jeg synes AoE3 ble for simpelt og barnslig.

for simpelt ? spilte dette nye AE2 litt i går, er jo nesten det samme, bare dårligere grafikk og et generelt eldre spill. sillet har også en del mangler som alle strategi sill bør ha. f.eks attack knapp mangler. soltatene går bare forbi selv om de blir angrepet med mindre man trykker på en fiende. det går jo ikke.

Lenke til kommentar

for simpelt ? spilte dette nye AE2 litt i går, er jo nesten det samme, bare dårligere grafikk og et generelt eldre spill. sillet har også en del mangler som alle strategi sill bør ha. f.eks attack knapp mangler. soltatene går bare forbi selv om de blir angrepet med mindre man trykker på en fiende. det går jo ikke.

AOE3 ødela alt, la til "helter" og fokuset lå på å trade med indianerne som man ikke spilte med, eller mot. Da kan du likså godt spille wc3

Lenke til kommentar

På samme måte som de ødela Rise of Nations med Rise of Legends med helter og hokus pokus? Rise of Nations er veldig likt AoE2, bare mye mer komplekst, og mye morsommere (IMO) når man lærer seg å håndtere hele sjappa :) Btw, samme folkene som har laget begge spillene, så spillmotoren og grafikken er jo ca lik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...