runeah Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hva ****** er forskjellen på dlx versjonen og den ikke dlx versjonen? er det noen som helst speiell grunn til å velge dlx? fram for ikke dlx? er det virkelig verdt pengene? Og når jeg først kjøper et av disse kortene, hvilken prosessor skal jeg kjøpe til det?? ------------------------------------------ Yes! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Deluxe har 2 nettverkskort vs 1 på n/deluxe. og det intigrerte Lydkortet skal være bedre på Deluxe, allt jeg kommer på i slengen Edit: Deluxe har og 2 SATA Raid porter. Kjøp en XP2500+ du, mest for pengene. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 og det er verdt så mye mer penger? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Spørs om du har bruk for det, har nok peng til å kjøpe det og hvor kresen du er. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Om det er verdt så mye kommer jo an på deg og hva du skal bruke det til Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Deluxe har Firewire også, i tillegg til S-ATA og to nettkontakter. Hvis du har bruk for noe av dette er Deluxe utgaven absolutt verdt pengene, hvis ikke er det vel bortkastede penger. Selv synes jeg at både Firewire og S-ATA kan være kjekt å ha. Lenke til kommentar
essess Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har hatt begge, og er ikke i tvil om at du burde kjøpe dlx utgaven. Det første jeg hadde gikk i stykker, så når jeg fikk erstatningskort la jeg på 263,- og fikk dlx. For så lite penger ekstra får du vannvittig mye mer når du kjøper dlx. Bare lydkortet er nok. Lydkortet på standardutgaven er veldig mye dårligere, støtter ikke en gang EAX. I tillegg kommer alt det andre, firewire, sata (med RAID) ++. Jeg for min del har ikke et pci-kort i maskinen min, da alt jeg trenger er på HK Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det er vel vanskelig å få tak i non-dlx versjonen også nå. A7N8X-X er jo et helt annet kort enn A7N8X Deluxe, da dette har bare singlechannel DDR. Ser iafl at komplett har sluttet å selge vanlig A7N8X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå