Gia29 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei. Jeg sitter å vurderer å studere teknisk tegning. Er utdannet Interiørkonsulent, men vanskelig å få jobb. Lurer på om det er noen somer utdannet eller studerer teknisk tegning på enten noroff eller nki? Noen som har kjennskap til disse skolene, og vil anbefale den ene fremfor den andre?håper noen vil dele sine erfaringer Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Nki er nettstudie da. Noroff er vell en vanlig skole? Lenke til kommentar
Gia29 Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Noroff har begge deler. Det studie jeg ønsker å ta har de ikke i Stavanger, så må derfor ta det på nett Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg tar noen fag på nki nå. Har ikke så mye godt å si om de egentlig. Lite hjelp å få, stor forskjell på lærerne. Noen virker hyggelig, andre veldig lite hyggelige Lenke til kommentar
Firstrespond Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg sitter bare med god erfaring fra NKI. Går Ambulansefag VG2 programfag nå og jeg får veldig god hjelp. Har veldig bra hjelp av lærere og medelever. Så det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå