Kontorstol Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei! For noen dager siden spilte jeg Diablo III, men så mistet jeg forbindelsen og fikk opp en melding om at kontoen var sperret på grunn av mistenksom aktivitet. Jeg prøvde å logge inn på Battle.net, og fikk samme meldingen. Jeg skiftet derfor passord og klarte dermed å logge inn. Jeg prøvde å logge inn på Diablo igjen, men da fikk jeg opp den samme feilmeldingen. Jeg prøvde å resette passordet igjen, men skrev deil kontrollkode noen ganger, og så ble den sperret helt, og får opp denne meldingen: "Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit http://eu.battle.net/account/locked.html for more information." Problemet er at jeg ikke har fått noen epost, og jeg får ikke startet noen ticket eller live chat pga. at jeg må logge inn for å gjøre det. Finnes det noen epost-adresse som jeg kan kontakte for å løse problemet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Nå fungerte plutselig SMS-protect. Battle.net var nede en stund i natt, spørs om det var et problem som flere hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå