Achrysatos Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Kjekt å vente en time i kø gitt... Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Kjekt å vente en time i kø gitt... Fikk det samme jeg og, men etter å ha kjørt recovery tool kom jeg inn med en gang. Vet ikke om det var tilfeldig, men kanskje ved forsøket? Lenke til kommentar
dc Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 En eller annen har tidligere valgt feil by (Jugband Hills/Dovrekollene) og etterlatt seg rester der. Det gjør at jeg ikke får valgt byen. Kan den som valgte feil fjerne restene og forlate byen? Eventuelt kan du fikse dette, SmellyBean? Takk. Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 En eller annen har tidligere valgt feil by (Jugband Hills/Dovrekollene) og etterlatt seg rester der. Det gjør at jeg ikke får valgt byen. Kan den som valgte feil fjerne restene og forlate byen? Eventuelt kan du fikse dette, SmellyBean? Takk. Kan fikse det, men da må det vente til i 4-tiden idag. Om noen andre har tid imellomtiden hadde det vært flott. Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ser det er mange i denne regionen som har gått konkurs, gitt opp eller hva det enn måtte være. Derfor ser jeg på interessen for å starte på nytt nok en gang. Noen meninger om dette? Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 En eller annen har tidligere valgt feil by (Jugband Hills/Dovrekollene) og etterlatt seg rester der. Det gjør at jeg ikke får valgt byen. Kan den som valgte feil fjerne restene og forlate byen? Eventuelt kan du fikse dette, SmellyBean? Takk. Alle som har tilgang til regionen kan ta over forlatte byer. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser det er mange i denne regionen som har gått konkurs, gitt opp eller hva det enn måtte være. Derfor ser jeg på interessen for å starte på nytt nok en gang. Noen meninger om dette? haha er det, har ikke fått sjekka i dag, hvor mange er det snakk om? Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser ut som det er 3-4 som har forlatt byen sin. Personlig så går det strålende, takket være Trade Depot og resirkulering. Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kan godt starte på nytt for min del, såfremt man er "strengere" ovenfor hvem som blir invitert på nytt Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg er med på å starte på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå